  • 1. Data: 2012-01-02 12:58:06
    Temat: Która myjnia umuje podwozie?
    Od: "matek" <m...@p...ooo.pl>

    Po ostatnich paru tys. km auto jest całe oblepione białym nalotem z soli.
    Czy ktoś się orientuje która myjka automatyczna na stacjach ma w programie
    mycie podwozia, tzn. przynajmniej
    kwawędzi wzdłuż progów, nie chodzi o mycie szczotą zwykłą dyszę z woda
    sikającą od dołu. Z tego co pamiętam to widziałem takie coś na Orlenie ale
    to było dobrych 5-6 lat temu

  • 2. Data: 2012-01-02 12:58:56
    Temat: Re: Która myjnia umuje podwozie?
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    matek nabazgrał(a):

> [...]
    > kwawędzi wzdłuż progów, nie chodzi o mycie szczotą zwykłą dyszę z woda
    > sikającą od dołu. Z tego co pamiętam to widziałem takie coś na Orlenie

    każda ??

  • 3. Data: 2012-01-02 13:06:17
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 2 Jan 2012 12:58:56 +0100, Chris

    > każda ??

    Nie każda, ale te nowe gąbkowe na BP ładnie leją od dołu -- ale nie wiem od
    jakiego programu, bo zawsze na maksa bierę. :P Nawet błotniki ładnie
    płuczą, co w przypadku mojej Mazdziny jest dosyć istotne, bo się ruda nie
    wgryza z pomocą solniczki.

    --
    Pozdor Myjk
    http://xcarlink.pl - zmieniarka *MP3*

  • 4. Data: 2012-01-02 15:33:38
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Mon, 2 Jan 2012 12:58:06 +0100, matek napisał(a):

> [...]
    > kwawędzi wzdłuż progów, nie chodzi o mycie szczotą zwykłą dyszę z woda
    > sikającą od dołu. Z tego co pamiętam to widziałem takie coś na Orlenie ale

    Na BP jak myłem samochód to zauważyłem, że dysze od spodu pod dosyć dużym
    ciśnieniem spłukały podwozie.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 5. Data: 2012-01-02 19:29:20
    Od: Marcin Kiciński <m...@o...pl>

    W dniu 2012-01-02 13:06, Myjk pisze:

    > Nie każda, ale te nowe gąbkowe na BP ładnie leją od dołu -- ale nie wiem od
    > jakiego programu, bo zawsze na maksa bierę.

    Na BP chyba każda ma mycie podwozia (ja nie widziałem takiej co nie ma),
    ale tylko w programie "złotym".

    Marcin Kiciński
    Grande Punto 360° 1.4 77KM

  • 6. Data: 2012-01-03 08:33:51
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Marcin Kiciński nabazgrał(a):

    > Na BP chyba każda ma mycie podwozia (ja nie widziałem takiej co nie ma),
    > ale tylko w programie "złotym".
    > Pozdrawiam

    BP, Orlen, Statoil + chybw wszystko sieciowe albo bardziej znane ma mycie
    podwozia ... automaty z produkowane przez parę firm i właściwie wszędzie
    jest to samo ...

  • 7. Data: 2012-01-03 09:09:18
    Od: Jacek <n...@g...com>

    W dniu 2012-01-02 12:58, matek pisze:
    > Po ostatnich paru tys. km auto jest całe oblepione białym nalotem z soli.
    Ostatnio myłem na BP - myjnia Christ i powiem tyle, że od spodu to tylko
    trochę posikało i błoto jak było, tak pozostało, tylko trochę mniej.
    Zainwestuj 2 złote za 45 sekund na myjni "bezdotykowej" i umyj
    samodzielnie. Wprawdzie myje się nie od dołu, tylko z boku, ale wnęki
    kół można wymyć dokładnie, a jak się człowiek schyli, to podłogę też się
    umyje.
    Jacek

  • 8. Data: 2012-01-03 09:47:23
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Jacek nabazgrał(a):

> [...]
    > samodzielnie. Wprawdzie myje się nie od dołu, tylko z boku, ale wnęki kół
    > można wymyć dokładnie, a jak się człowiek schyli, to podłogę też się

    Dokładnie, już dawno przestałem myć na automatach, nie ma to jak samemu
    myjką przelecieć całe auto, w 12-15zł bez problemu się zmieścisz.

  • 9. Data: 2012-01-03 11:53:43
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2012-01-03 09:47, Chris pisze:
    > Jacek nabazgrał(a):

    > Dokładnie, już dawno przestałem myć na automatach, nie ma to jak samemu
    > myjką przelecieć całe auto, w 12-15zł bez problemu się zmieścisz.

    Tylko trzeba sobie znaleźć (metodą weryfikacji i pytania znajomych)
    sensowną myjnię ręczną.
    Różnią się między sobą (oraz zmieniają zasady gry z czasem):
    - szybkość uciekania punktów/kasy jest bardzo różna
    - na jednych czas (i kasa) ucieka nawet jak nie psikasz, a na innych
    czas (kasa) ucieka tylko gdy masz włączony pistolet (myjesz)
    - różne są ciśnienia (kompresory), niektóre mają spore ciśnienie i
    dobrze się myje, inne niby pryskają z karchera, a zdechłej muchy z szyby
    zmyć nie idzie...
    - jedne używają naprawdę dużych ilości środków myjących, a na innych to
    tylko pryskanie prawie czystą wodą...

    Np u mnie było AutoSpa przez pewien czas bardzo sensowne. A od pewnego
    momentu się zmieniło, "czas leci 3x szybciej" a w dodatku niezależnie co
    robisz i czy pryskasz czy nie, woda jest już zimna a nie ciepła,
    ciśnienie mniejsze...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 10. Data: 2012-01-03 19:51:05
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Wg moich obserwacji jest podobnie.

    We Wroclawiu chyba nigdzie wyraznie nie jest napisane ile czasu za ile PLNoof
    (zl). Troche nie fair...

    W jednej to splukiwanie woda demineralizowana to jak sikanie na auto, trzeba by
    wydac 10zl za samo splukanie! Po prostu cisnienie kranowe :( Co ciekawe jak sie
    myje detergentem to psika calkiem dobrze. Ale za to lanca ma gumowa koncowke,
    wyraznie chroniaca karoserie. Na innych jakies twarde plastikowe, jak walniesz
    w lakier to i wgniesc mozna a juz na pewno ryse zrobic.

    Brak informacji o kosztach jest ponizej pasa!