  • 1. Data: 2012-01-02 13:57:42
    Temat: policja tez nie pomaga
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Wzywacie policje do kazdej stluczki ?

    I po co ...
    8657,Policjantka_bez_kary__bo_sprawa_sie_przedawnila
    .html

    Co prawda roszczenia cywilne przedawniaja sie po 3 latach, czy nawet
    po 10, jeszcze mozna probowac ... pod warunkiem zabezpieczenia akt z
    sadu, policji i prokuratury, bo moga zniknac :-)

    J.

  • 2. Data: 2012-01-02 14:17:54
    Temat: Re: policja tez nie pomaga
    Od: "mArek" <m...@v...pl>

    >Wzywacie policje do kazdej stluczki ?

    czyntac nie umiesz? Policja pomaga tylko że koleżance. 3 miechy trzymali
    SKĄPLIKOWANĄ sprawę wjazu na skrzyż

    Marek

  • 3. Data: 2012-01-02 15:18:40
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2012-01-02 14:17, mArek pisze:

    > czyntac nie umiesz? Policja pomaga tylko ?e kole?ance. 3 miechy trzymali
    > SK?PLIKOWAN? sprawe wjazu na skrzy?
    >

    > Marek

    Teraz powinien wysłać pismo do ministra sprawiedliwości z zaznaczeniem,
    że jeśli nie otrzyma odpowiedzi w ciągu ustawowych 2 tygodni, to kieruje
    sprawę do Strasburga.
    Gdzieś czytałem, że są już wyspecjalizowani adwokaci, którzy za procent
    chętnie biorą sprawy przeciwko Polsce, bo prawie zawsze wygrywają.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik

  • 4. Data: 2012-01-02 15:23:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mArek" napisał w wiadomości grup
    >Wzywacie policje do kazdej stluczki ?
    >czyntac nie umiesz? Policja pomaga tylko że koleżance. 3 miechy
    >trzymali
    >SKˇPLIKOWANˇ sprawę wjazu na skrzyż

    Od 3 miechow do dwoch lat to duzo jeszcze brakuje.

    Jak widac jeszcze pare innych organow pomagalo.

    J.

  • 5. Data: 2012-01-02 18:48:40
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    No i jeszcze dwie ciekawostki:

    -stare sposoby nie rdzewieja
    2858,Czy_szef_z_drogowki_po_pijanemu_spowodowal_wypa
    dek_.html

    -jak policja chce, to potrafi
    http://policyjni.gazeta.pl/Policyjni/1,91451,1089481
    4,Policjanci_dzwonili_az_trafili_na_zlodziei.html

    J.

  • 6. Data: 2012-01-02 19:06:21
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 01/02/2012 01:57 PM, J.F wrote:

> [...]
    > 10, jeszcze mozna probowac ... pod warunkiem zabezpieczenia akt z sadu,
    > policji i prokuratury, bo moga zniknac :-)

    Jak pracujesz w Firmie, to dopóki prokurator nie weźmie papierów
    do ręki, to inni pracownicy firmy zrobią WSZYSTKO, aby kryć
    współpracownika. No to chyba normalne. Znaczy się nie normalne,
    ale tak po prostu jest we większości krajów.

  • 7. Data: 2012-01-02 21:04:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 02 Jan 2012 19:06:21 +0100, m...@i...pl napisał(a):
> [...]

    > współpracownika. No to chyba normalne. Znaczy się nie normalne,
    > ale tak po prostu jest we większości krajów.

    A czy ja mowie ze nie ? ot, ostrzegam i radze.

    J.

  • 8. Data: 2012-01-02 21:42:09

    On 01/02/2012 09:04 PM, J.F. wrote:
    8657,Policjantka_bez_kary__bo_sprawa_sie_przedawnila
    .html

    > A czy ja mowie ze nie ? ot, ostrzegam i radze.
    >
    > J.

    Tylko nie pytaj jaka organizacja w Polsce najwięcej handluje
    narkotykami na skalę hurtową.