  • Data: 2009-06-18 14:00:25
    Temat: Re: Ktora malpka do wnetrz i pomieszczen ?
    Od: Telemach <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Cze, 14:57, "Kokos" <k...@k...com> wrote:
    > Uzytkownik "Marx" <M...@n...com> napisal w
    wiadomoscinews:h1adlo$fbg$2@nemesis.news.neostrada.p
    l...

    > krzywde se zrobi....

    aparat + statyw a jeszcze tryb manualny to nie tedy droga, z tego co
    wiem to jest tak ze sobie idzie/zwiedza i pstryka a to tu a to tam,
    nie ma ochoty lub czasu rozkladac statywu czy naswietlac tylko zrobic
    zdjecia i przemiescic sie dalej; wiem ze z lampa roznie bywa wiec
    bardziej sie sklaniam ku Fuji bo przy wyzszych ISO daje sobie niezle
    rade a ten tryb AUTO w najnowszym F200 to juz zupelnie bajka bo sam
    dobiera programy tematyczne. Niestety wizjer optyczny odpada i juz
    slysze ze najlepiej jakby aparat mial 3" wyswietlacz bo wtedy dopiero
    wiecej widac (osoba nosi okulary korekcyjne).

    - Telemach -