  • Data: 2013-07-11 10:45:16
    Temat: Re: Ktora 7 calowa nawigacje wybrac ...
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:51de4784$0$1449$6...@n...neostrada
    .pl...
    > Dnia 2013-07-10 19:08, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:

    > Niestety muszę fapplowski argument wytoczyć :) - a kto potrzebuje klikać w
    > interesujący go punkt na mapie w czasie nawigacji?

    Każdy normalny, który woli jedną mapę w jednym miejscu w programie, zamiast
    dwóch spełniających zupełnie różne funkcje.
    Np. stojąc w korku na autostradzie czy na stacji benzynowej powiększasz
    sobie mapę, oglądasz co jest obok, wybierasz interesujący Cię punkt paluchem
    i zmieniasz sobie drogę jednym kliknięciem.

    Widok jest mały -
    > zwykle kilkaset metrów max od punktu w którym się znajdujesz. Przydaje się
    > to jak czegoś szukasz, ale wtedy przełączenie mapy w tryb przeglądania nie
    > jest problemem.

    Jest.
    Każda zbędna czynność jest problemem.

    > Ale przecież Ty właśnie tego żądasz