  • 11. Data: 2009-10-19 14:29:33
    Temat: Re: Kto wyprostuje dzwignie zmiany biegow?
    Od: <t...@p...pl>

    "Kefir" <k...@r...pl> napisał(a):

> [...]
    > tak
    > gdzie wystepowala poprzeczna do osi motocykla czesc dzwigni zmiany biegow,

    > odczulem nagle, w czasie jazdy, dziwna pustke pod bucikiem.
    > Efekt zalecanej przez Ciebie odwagi tutaj:
    > http://preview.tinyurl.com/ygnsh2y
    > Szczescie ze mialem zapasowa klamke gdyz odnaleziony zaklad spawalniczy
    > nie mial nawet kawalka aluminium.
    > Wniosek: alu trzeba podgrzac przy prostowaniu.
    >
    > --
    > Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki ST955 / XT660X
    > Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona

    BTW: pamietam, ze swego czasu miales do sprzedania czesci do Triumpha. Czy
    wsrod tych, ktore jeszcze zostaly nie ma przypadkiem dzwigni zmiany biegow?

    Kristofforo

    -- Orange Rims Speed Triple--

  • 12. Data: 2009-10-19 15:41:42
    Od: "Alex D. B." <a...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Lukasz Baranski" <g...@o...pl> napisal w wiadomosci
    m.googlegroups.com...
    > Drogie Bravo,
    >
    > Podczas parkingowej gleby wgiela mi sie nieco dzwigienka zmiany biegow
    > w Deauvilce.
    > Da sie jezdzic, ale jest nieco krzywa (dzwignia, nie Deauvilka).
    > Chcialbym przywrocic ja do oryginalnego wygladu ale nie mam do tego
    > ani dobrych narzedzi
    > ani doswiadczenia zeby jej nie zlamac przy prostowaniu.

    nie wiem jak wyglada u Ciebie, ale jak mialem identyczny problem w
    intruderze, to... wyprostowalem ja w rece. pytanie, ile wygieta jest u
    Ciebie, i mnie bylo to jakies 4 cm

    Alex.

  • 13. Data: 2009-10-19 19:00:34
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    <t...@p...pl> wrote in message
    pl...

    > BTW: pamietam, ze swego czasu miales do sprzedania czesci do Triumpha. Czy
    > wsrod tych, ktore jeszcze zostaly nie ma przypadkiem dzwigni zmiany
    > biegow?

    Mam ~1,5 ST 955 na zbyciu lecz akurat dzwignia w Tryplu najprawdopodobniej
    jest inna. Wiem ze boli ;) do ST trzeba kupic caly set, dlatego zalaczona
    fota jest nadal aktualna.

    weFAQ&v=qvj

  • 14. Data: 2009-10-20 02:37:07
    Od: "Wieca" <w...@p...onet.pl>

    Kefir napisal(a) :
> [...]
    > nie mial nawet kawalka aluminium.
    > Wniosek: alu trzeba podgrzac przy prostowaniu.

    Co i tak gówno daje. O ile alu bardzo ladnie sie gnie, to robi to tylko raz.
    Przetestowane przy dorabianiu stelaza do akwarium....

    Kiedy wpadniesz na kawe ? Siedzonko juz zainstalowalem :-))

    --
    pozdr
    Wieca