    From: mk4 <m...@d...null>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kto winien?
    Date: Wed, 12 Aug 2015 23:49:33 +0200
    <mq9qsg$n78$1@node2.news.atman.pl>
    <e...@g...com>
    <mq9sin$oqh$2@node2.news.atman.pl> <mq9smm$p0r$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@m...org> <mqd809$3ob$2@usenet.news.interia.pl>
    <6...@m...org> <mqfs6q$lr1$1@usenet.news.interia.pl>
    <15f8pbf3s9fqm$.dlg@myjk.org> <mqg8pg$fgo$1@usenet.news.interia.pl>
    <1...@m...org>

    On 2015-08-12 22:28, Myjk wrote:
    > To sobie mnóż, skoro lubisz takie zabawy. Ja mam fakty udokumentowane,
    > zakaz zatrzymywania w tym miejscu i nagranie jak zatrzymuje się aby
    > wysadzić panienkę. I stoi. Reszta, bo nie tylko ja, się gimnastykuje.
    > Koniec i kropka.

    Ale moze sobie tam stac z 1000 powodow. A skoro dla ciebie jak mial
    awarie i stal a ty w niego walisz to wina twoja a to samo gdy wysadzal
    pasazera to wina jego to wybacz - ale jestes po prostu glupi.

    > Nie zawsze tak jest i weź to w końcu przyswój -- bo się kiedyś zdziwisz.

    > Dla ciebie to jest zaćma, a dla mnie światełko w tunelu. W końcu sędziowie
    > się zaczynają przykładać do swojej pracy gdy stare postkomunistyczne trepy
    > przyzwyczajone do dłubania w nosie, rozwiązywania spraw najmniejszym oporem
    > i brania za nic kasy, powoli wymierają.

    Po co chelpisz sie glupota? No nie wiem jak durnym trzeba byc, zeby
    uzasadniac swoje bledy/zaniedbania czym co zrobil/nie zrobil ktos inny.

    Prawie jak to, ze gdy wszyscy kradna to ty tez - no bo przeciez skoro
    oni moga to ty tez. Ta sama praktyke starasz sie przeniesc na grunt
    przepisow. A zasada jest prosta - patrz na siebie a nie na innych. I jak
    tak bedziesz patrzyl to do rozsrzygniecia twoich urojonych problemow nie
    bedzi epotrzebny zaden sad. A sedziowie beda sie mogli zajac prawdziwymi
    sprawami a nie urojeniami jakiegos kierowcy, ktory za wszelka cene chce
    sie wykrecic z tego co zmalowal.

    --
    mk4