  • Data: 2009-04-23 20:01:56
    Temat: Re: Kto wczoraj w Lodzi mial szlifa ?
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "maraz"
    >panowie, w gronie motocyklistow jest od nie dawna ale heh fizykow troche
    >dluzej. chociaz nie mowie ze wsyztko wiem, ale
    >1. wposlczynnik tarcia nei zalezy od pociagy czy motocykla ->jest guma jest
    >asfalt jest jeden wspolczynnik i tyle
    >2. sila tarcia ebdzie zalezec od masy
    >3. co dalej idzie sila bezwladonsci bedzie tez zalezec od masy
    >4. co dalej idzie droga hamowania bedzie zalezec od masy
    >jesli ktos mi to podwazy to oddam mu mature ;) z polskiego tez :P

    No to jednak oddaj.
    Zakładając, że poruszamy się w warunkach idealnych, a więc nie
    uwzględniając takich pierdół, jak elastyczność opony, czy różnica
    ciśnień, dostajemy proste wzory.

    Nacisk na podłoże - F_g=m*g
    Tarcie - T=\mu*F_g=\mu*m*g
    Opóźnienie - a=T/m=\mu*m*g/m=\mu*g
    No i na koniec droga, jak wiadomo czas ruchu będziemy mieć równy
    t=v_0/a=v_0/(\mu*g)
    Czyli ostatecznie droga będzie równa
    S=v_0*t-a*t^2/2={v_0}^2/(\mu*g)-\mu*g*{v_0}^2/2*(\mu
    *g)^2={v_0}^2/(2*\mu*g)

    Czyli, jak widzimy, droga jest absolutnie niezależna od masy.
    Na priv możesz się odezwać po adres, na który masz przysłać maturę.
    --
    /\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ A printer consists of three main parts: the
    \ K...@e...eu.org / case, the jammed paper tray and the blinking