-
Data: 2009-04-23 20:01:56
Temat: Re: Kto wczoraj w Lodzi mial szlifa ?
Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "maraz"
>> Tyle teoria. W praktyce drobne różnice będą wynikać choćby z różnicy w
>> ciśnieniu w kołach. Żeby mieć ten sam współczynnik tarcia, pociąg
>> musiałby być nie dość, że na asfalcie, to jeszcze na tylu kołach, żeby
>> obciążenie per koło było takie samo, ponieważ mamy tu do czynienia nie
>> ze sztywnym kołem, a z oponą, która się odkształca zmieniając warunki
>> doświadczenia.
>panowie, w gronie motocyklistow jest od nie dawna ale heh fizykow troche
>dluzej. chociaz nie mowie ze wsyztko wiem, ale
>1. wposlczynnik tarcia nei zalezy od pociagy czy motocykla ->jest guma jest
>asfalt jest jeden wspolczynnik i tyle
>2. sila tarcia ebdzie zalezec od masy
>3. co dalej idzie sila bezwladonsci bedzie tez zalezec od masy
>4. co dalej idzie droga hamowania bedzie zalezec od masy
>jesli ktos mi to podwazy to oddam mu mature ;) z polskiego tez :P
No to jednak oddaj.
Zakładając, że poruszamy się w warunkach idealnych, a więc nie
uwzględniając takich pierdół, jak elastyczność opony, czy różnica
ciśnień, dostajemy proste wzory.
Nacisk na podłoże - F_g=m*g
Tarcie - T=\mu*F_g=\mu*m*g
Opóźnienie - a=T/m=\mu*m*g/m=\mu*g
No i na koniec droga, jak wiadomo czas ruchu będziemy mieć równy
t=v_0/a=v_0/(\mu*g)
Czyli ostatecznie droga będzie równa
S=v_0*t-a*t^2/2={v_0}^2/(\mu*g)-\mu*g*{v_0}^2/2*(\mu
*g)^2={v_0}^2/(2*\mu*g)
Czyli, jak widzimy, droga jest absolutnie niezależna od masy.
Na priv możesz się odezwać po adres, na który masz przysłać maturę.
--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ A printer consists of three main parts: the
\ K...@e...eu.org / case, the jammed paper tray and the blinking
/ http://epsilon.eu.org/ \ red light.
\/-/\/-/\/-/\/-/\/-/\/-/\/
Następne wpisy z tego wątku
- 23.04.09 20:12 Leszek Karlik
- 23.04.09 20:15 Leszek Karlik
- 23.04.09 20:44 maraz
- 23.04.09 23:29 Jasio
- 24.04.09 06:55 Qlfon
- 24.04.09 07:04 Mariusz Kruk
- 24.04.09 07:15 Mariusz Kruk
- 24.04.09 08:11 Krzysztof Biały
- 24.04.09 11:35 Leszek Karlik
- 24.04.09 11:54 Mariusz Kruk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2025-03-05 Zielona GĂłra => Konsultant wdroĹźeniowy Comarch XL/Optima (KsiÄgowoĹ
- 2025-03-05 Białystok => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie
- 2025-03-05 Warszawa => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-03-05 Środa Wielkopolska => Konsultant wewnętrzny SAP FI/CO <=
- 2025-03-05 Zielona Góra => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-03-05 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-05 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-05 Zaniepokojeni mieszkańcy
- 2025-03-05 Ile pieniędzy ma bank?
- 2025-03-05 Ostrów Świętokrzy => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-05 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-03-05 Warszawa => Frontend Developer (Angular13+) <=
- 2025-03-05 Warszawa => Frontend Developer (obszar Angular13+) <=
- 2025-03-05 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-05 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=