    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Kto potrafi wytłumaczyć paradoks
    Date: Tue, 16 Aug 2016 17:24:44 +0200
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <a...@n...v.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <2ruy8y8u55b2$.17jsh4q75d5o1$.dlg@40tude.net>
    <nosqfk$bl1$1@node2.news.atman.pl>
    <2...@p...pl.invalid>

    On 2016-08-16 12:50, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Co za bzdura. Nie mam pojęcia, w jakim środowisku się obracasz ale:
    > 1. W Makro wcale nie jest tanio.

    Nic takiego nie powiedziałem.

    > 2. Jest coraz mniejszy wybór.

    Nie twierdze że jest duzy.

    > 3. Nie każdy ma Makro pod nosem.

    Nic takiego nie twierdze.

    Twierdze natomiast że mimo że w makro nie jest taniej, nie ma lepszego
    towaru, jest daleko to istnieje ogromna rzesza majtkowych
    przedsiebiorców którzy chodza kupowac tam bo jest elitarnie. I
    potwierdziłem to wielokrotnie w rozmowach. I przypuszczam że część
    marketingu makro polega na tym żeby ich w tym przeswiadczeniu
    "elitarność" utrzymać. Swego czasu u jednego karty do makro leżały na
    honorowym miejscu za szybą obok zdjęć wnuków. Żeby kazdy patałach
    wchodząc widział że elita. Mineło 15 lat a elitarnośc dalej leży za szybą.

    Pamietaj że sporo osób wychowało się w czasach kiedy istniały sklepy
    niedostępne dla byle kogo (górnicze, MO, Pewex) i dalej mają poczucie
    lepszości chodząc do takich.

    > Jeżdżę raz na miesiąc ze stałą listą rzeczy do kupienia

    A to już nie na temat.

    > Jaki sklep da vipów? Zwykła hurtownia o coraz gorszej obsłudze.

    Czyżbyś nie pojmował ironii? Sprzedawcy majtek na targu uwazają Makro za
    elitarne bo ich klienci (niższa wartwa społeczna używających majtki) nie
    maja do niego wstepu. Żałosne, ale jak widac działa i chyba jest
    istotnym elemenetem całości interesu.

    > Masz bardzo dziwne znajomości.

    Niekoniecznie. Zauważylem że zauważam jakoś tego typu patologie. Inny by
    zapytał o zeszle wakacje a ja przypadkiem o to do gdzie kupił ten serek
    bo też chciałem. Pech.