eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaKto potrafi wytłumaczyć paradoksRe: Kto potrafi wytłumaczyć paradoks
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!81.171.118.61
    .MISMATCH!peer01.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.
    news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-f
    or-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Kto potrafi wytłumaczyć paradoks
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <a...@n...v.pl>
    <57afb645$0$15191$65785112@news.neostrada.pl>
    <57afb7db$0$15199$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...v.pl>
    Date: Mon, 15 Aug 2016 14:27:08 +0200
    Message-ID: <5npyij7pcwdm$.149okp6qoyebk$.dlg@40tude.net>
    Lines: 29
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    X-Trace: 1471264015 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15210 82.143.187.50:56005
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2103
    X-Received-Body-CRC: 2665731117
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:704107
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sun, 14 Aug 2016 09:34:59 +0200, slawek napisał(a):
    > Moim zdaniem Orange wykorzystał naiwność klienta. I moim zdaniem jest
    > to głupota, ale po stronie Orange: stracili klienta, a to że przez
    > parę miesięcy umowa jeszcze będzie trwała to nie ma większego
    > znaczenia.

    Takie czasy IMHO. Odejdziesz Ty - przyjda nastepni naiwni.
    A za kolejne lata wrocisz, bo sie okaze, ze wszedzie tak samo zle
    traktuja klienta, ale w Orange jednak najlepiej (do tego czasu moze
    sie zmienic).

    Albo trafia na zadowolonego klienta, placi niewiele, mysli ze ma
    lepiej, i jest zadowolony.

    >> Skontaktuj się z jakimś doradcą Orange, oni powinni znać różne
    >> umowy.
    > Ależ oczywiście że się skontaktowałem! Poczułem nostalgię: poziom
    > olewania jak za komuny, nikt nic nie wie. Jak już pisałem - niemoc.

    To samo w Plusie, Erze, Netii i wielu innych - takie czasy :-)

    Lodowke kupowalem - namawiaja mnie na "przedluzona gwarancje".
    Wysmialem - 5 lat, ona ma obowiazek wytrzymac 15.
    A jak nie ... to zadnego sprzetu tej firmy.

    Lodowka na razie dziala, ale firmy juz nie ma :-( (Mastercook).
    Choc gwarancje chyba dawal sklep, to moze warto bylo brac.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: