eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaKto potrafi wytłumaczyć paradoksRe: Kto potrafi wytłumaczyć paradoks
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
    rada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: slawek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Kto potrafi wytłumaczyć paradoks
    Date: Sat, 13 Aug 2016 21:18:19 +0200
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    In-Reply-To: <s...@f...lasek.waw.pl>
    References: <a...@n...v.pl>
    <none8d$uo0$1@usenet.news.interia.pl>
    <a...@n...v.pl>
    <nonjtl$c3b$1@usenet.news.interia.pl>
    <a...@n...v.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    Message-ID: <a...@n...v.pl>
    User-Agent: Groundhog Newsreader for Android
    Lines: 36
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.15.68.157
    X-Trace: 1471115900 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15209 83.15.68.157:49653
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:704001
    [ ukryj nagłówki ]

    On Sat, 13 Aug 2016 20:39:13 +0200, Jarosław
    Sokołowski<j...@l...waw.pl> wrote:
    > Pan slawek napisał:


    > > I słusznie. Ale poziom obsługi, z jakim ostatnio się spotkałem,
    > > zaczyna przypominać mi ten z lat 70-tych. Wydawało mi się, że
    > > jak ktoś ma biznes to powinien być obsługiwany może i drożej,
    > > ale jednak na pewnym poziomie.


    > Jeśli ktoś ma biznes?! W XXI wieku, przynajmniej w moim kręgu
    > kulturowym, jako oczywiste przyjmuje się, że wszyscy klienci
    > nają być obsługiwani "na pewnym poziomie". Na najwyższym,
    > jakiemu może podołać dostawca usług.


    Masz rację.

    Po prostu jeżeli płacę 3x tyle bo biznes, to spodziewam się czegoś
    więcej niż przy wyborze oferty która przede wszystkim mialabyć
    (prawie) darmo. Od tego samego operatora. Bo dzięki temu że płacę
    więcej to i operator może więcej.

    I że jeżeli to ma być klasa biznes, to zamiast gładkiej nowomowy ktoś
    powie coś w ten deseń: "coś nam się s...ło, za 24 godziny powinno
    działać, nie ma sensu abyście stawiali na nogi swój dział IT, bo to
    u nas". I gdyby to było raz-dwa w roku (plus na nowy rok itp.
    milenijne okazje), to uznałbym że jest ok. Serio.

    W klasie "dla zwykłych użytkowników" wybaczam zaś gdy Internetu nie
    ma od czwartej do piątej w nocy. Albo w czasie burzy. I rozumiem że
    np. wymiana routera, który trochę nie działa, może potrwać i dwa
    tygodnie. Bo w najgorszym razie poczytam książkę.

    Więc tak właśnie rozumiem różne podejście do różnych klientów.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: