  • 31. Data: 2014-03-06 11:54:28
    Temat: Re: Kto potrafi obrobić plik AVI?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał w wiadomości
    On Wed, 5 Mar 2014, J.F. wrote:
    > Jakbys napierdalal mlotkiem tez by sie nie utrzymal :-)

    No to jak sprawdzic ?

    > Ostatnie takie widziałem (i kupiłem) za "wczesnego balcerowicza".
    > Nie mam pojęcia czy dałyby się wbić młotkowiertarką, nie próbowałem.
    > Młotkiem - owszem.

    Bo to g* a nie beton byl :-)

    Powazniej, to owszem, mam gdzies przebijak do betonu, jak sie dlugo
    wali mlotem, to dziura sie robi, a jak sie nieumiejetnie uzywa to i
    zaklinowac sie potrafi w tej dziurze solidnie ... ale zdecydowanie
    wole walic wiertarka. Szczegolnie ze ten przebijak duzej srednicy.
    Choc i wiertarka nie jest to przyjemna robota, ale moze to zla
    wiertarka ...

    J.

  • 32. Data: 2014-03-06 12:50:19
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2014-03-05 19:30, BartekK pisze:

    > Lub nowszy model tej samej firmy - GT680W ... jest tego trochę, tutaj
    > masz stronkę, na której są dość dobre recenzje i porównania aktualnych
    > chińskich wypustów http://dashcamtalk.com/

    Dzięki za podpowiedzi.
    Jednak mając na uwadze dotychczasowe doświadczenia reklamacyjne, ta
    kamera była już druga, to zdecydowanie preferuje polskich a nawet
    łódzkich sprzedawców. Przynajmniej jest gdzie iść z reklamacja

    Dzięki i pozdrawiam
    WW.

  • 33. Data: 2014-03-07 02:02:23
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 6 Mar 2014, J.F wrote:

    > ale zdecydowanie wole walic wiertarka.

    Tę wersję akceptuję, z braku dowodów przeciwnych :)
    Sprowokowałeś opór powołaniem się na kołki

    pzdr, Gotfryd

  • 34. Data: 2014-03-07 10:00:04
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2014-03-06 12:50, WW pisze:

> [...]
    > kamera była już druga, to zdecydowanie preferuje polskich a nawet
    > łódzkich sprzedawców. Przynajmniej jest gdzie iść z reklamacja
    Jeśli tak wybierzesz, to zapłacisz praktycznie 2x tyle. Ale takie twoje
    prawo :)
    Ale w czym był problem z tymi kamerami, które reklamowałeś? Nie
    spełniały oczekiwań, tzn "bełkot marketingowy" nie miał żadnego pokrycia
    w rzeczywistości, i jakość obrazu nijak nie przystawała do parametrów?
    (to akurat bardzo powszechne, jeśli polski sprzedawca/marketingowiec
    przepisze, to co chiński marketingowiec z głowy sobie wymyślił), czy
    miały jakieś faktyczne wady hardwarowe, "bo się zepsuło"?

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 35. Data: 2014-03-07 10:04:43
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2014-03-05 19:40, mlodz pisze:

    > Z takimi doświadczeniami raczej się na to nie zdecydujesz, ale ponieważ
    > właśnie oglądam rejestratory u Chińczyków to odpisuję. Jakiś odpowiednik
    > DOD LS300W w cenie rzędu $65...
    >
    > Tylko czuję jakiś dziwny opór przed płaceniem kredytówką, wie ktoś z
    > jakich operatorów kart oni mogą korzystać?
    To stwórz sobie "wirtualną kredytówkę", tylko do płatności takich, na
    którą wrzucisz ograniczone środki do danego zakupu.
    Ale ja już wielokrotnie płaciłem/zamawiałem z alliexpress itp portali,
    które pośredniczą w płatności do docelowego sprzedawcy, i jeszcze wpadki
    nie było. Raz przesyłka nie doszła (prawdopodobnie ichnia poczta
    zgubiła, a nie że niewysłane), zaraportowałem i kasa chargeback-iem
    wróciła bez problemu.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 36. Data: 2014-03-07 17:05:45
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2014-03-07 10:00, BartekK pisze:

> [...]
    > przepisze, to co chiński marketingowiec z głowy sobie wymyślił), czy
    > miały jakieś faktyczne wady hardwarowe, "bo się zepsuło"?

    Pisałem już tu o tym i nawet zamieściłem filmik, który znający się na
    rzeczy ocenili bardzo krytycznie. Co prawda firma sprzedająca usiłowała
    mi wmówić, że ja a zatem i owi koledzy się nie znają i że się czepiam,
    to doprowadziłem po 7 miesiącach do zwrotu gotówki za kiepski towar.
    Dlatego właśnie nie kupuje daleko, bo w przypadku takiego zakupu
    możliwości gwarancji i zwrotu praktycznie nie istnieją.
    Mnie nie stać na oszczędzanie.

    Pozdrawiam
    WW

  • 37. Data: 2014-03-07 21:20:42
    Od: mlodz <b...@m...pl>

    Dnia Fri, 07 Mar 2014 17:05:45 +0100, WW napisał(a):

    > Mnie nie stać na oszczędzanie.

    To kup stacjonarnie DOD-a, masz w Łodzi za 779 zł ;)
    Sądząc po tym, co można znaleźć w youtube - nagrywa w miarę dobrze.

  • 38. Data: 2014-03-07 21:24:01
    Od: mlodz <b...@m...pl>

    Dnia Fri, 07 Mar 2014 10:04:43 +0100, BartekK napisał(a):

    > To stwórz sobie "wirtualną kredytówkę", tylko do płatności takich, na
    > którą wrzucisz ograniczone środki do danego zakupu.

    Gdybym planował częściej tam kupować, to pewnie tak bym zrobił - karta
    wirtualna rozliczana w $. Ale ponieważ w moim przypadku gra raczej nie
    będzie warta świeczki, postanowiłem poświęcić starą mBankową złotą rybkę
    Jak się wyzeruje limity po zakupie (i odpowiednio ustawi przed ew.
    następnym zakupem) - będzie ta sama funkcjonalność. ;)

  • 39. Data: 2014-03-10 09:43:18
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2014-03-07 21:20, mlodz pisze:

    > To kup stacjonarnie DOD-a, masz w Łodzi za 779 zł ;)
    > Sądząc po tym, co można znaleźć w youtube - nagrywa w miarę dobrze.

    Kupiłem MIO za 400 zł.

    Pozdrawiam
    WW