  • 11. Data: 2017-08-02 00:10:35
    Temat: Re: Kto pierwszy B czy D?
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 01.08.2017 o 22:50, LEPEK pisze:

    >> Pierwszy przejedzie motocyklista :)
    >> Wojtek
    > A skąd tam się wziął motocyklista?!

    przecież oni zawsze pojawiają się nagle nie wiadomo skąd ;)

    Łukasz

  • 12. Data: 2017-08-02 00:51:31
    Temat: Re: Kto
    Od: "Radowan" <j...@l...pl>

    Użytkownik "xyz" <x...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Chyba ktoś musi nauczyć się czytać i z tej umiejętności skorzystać...
    >
    > --- xyz

    To naucz się czytać, czytaj z zrozumieniem
    i z tej umiejętności korzystaj.

  • 13. Data: 2017-08-02 07:19:25
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 02.08.2017 o 00:51, Radowan pisze:
    > Użytkownik "xyz" <x...@i...pl> napisał w wiadomości

    > To naucz się czytać, czytaj z zrozumieniem
    > i z tej umiejętności korzystaj.

    Ale to Ty właśnie nie rozumiesz:)

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 14. Data: 2017-08-02 07:20:44
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 02.08.2017 o 00:10, ddddddddddddd pisze:

    > przecież oni zawsze pojawiają się nagle nie wiadomo skąd ;)

    Motocykle są wszędzie... zbędne! :)

  • 15. Data: 2017-08-02 12:25:56
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-08-01 o 23:01, Radowan pisze:
    > Użytkownik "ZEN" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > a jednak nie do końca.

    -czy-sygnalizacja.html

    > Pierwszy przejeżdża B.
    > Pojazd B ma pierwszeństwo przed D.

    He, he - a ile razy już tak przejechałeś? :-)

  • 16. Data: 2017-08-02 12:49:53
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 2 sierpnia 2017 12:26:01 UTC+2 użytkownik cef napisał:

    > He, he - a ile razy już tak przejechałeś? :-)

    Ja? Sporo.
    B ma pierwszenstwo. Tak jak Radowan napisał.

    Ale w praktyce to podejrzewam że i policjant i jakiś "znafca" powołany przez sąd
    moga mieć rózne poglądy na takie skrzyżowanie.

    Rozwiązanie:
    Przemodelować to skrzyzowanie...

  • 17. Data: 2017-08-02 15:07:05
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-08-02 o 12:49, s...@g...com pisze:

> [...]
    >
    > Ale w praktyce to podejrzewam że i policjant i jakiś "znafca" powołany przez sąd
    moga mieć rózne poglądy na takie skrzyżowanie.

    Już to zrobili, zmienili organizację świateł, w komentarzach jest info.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 18. Data: 2017-08-02 15:16:26
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Ja? Sporo.
    > B ma pierwszenstwo. Tak jak Radowan napisał.
    >
    > Ale w praktyce to podejrzewam że i policjant i jakiś "znafca" powołany przez sąd
    moga mieć rózne poglądy na takie skrzyżowanie.

    Nie trzeba powoływać żadnego sądu ani znawcy.
    Większość kierowców jak widzi działającą sygnalizację,
    to już w tej sekundzie nie patrzy na znaki pierwszeństwa
    i mamy nieco inne odniesienie.
    Ja bym nie pojechał będąc B.

  • 19. Data: 2017-08-02 15:44:31
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 2 sierpnia 2017 15:16:36 UTC+2 użytkownik cef napisał:

> [...]
    > Większość kierowców jak widzi działającą sygnalizację,
    > to już w tej sekundzie nie patrzy na znaki pierwszeństwa

    Ja tez jade tak aby nie musieć złomowac auta. Ale pytanie bylo kto ma pierwszeństwo
    :)

  • 20. Data: 2017-08-02 17:19:08
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-08-02 o 15:44, s...@g...com pisze:

    moga mieć rózne poglądy na takie skrzyżowanie.

    > Ja tez jade tak aby nie musieć złomowac auta. Ale pytanie bylo kto ma pierwszeństwo
    :)

    Uważam inaczej z tym pierwszeństwem
    (tzn, że B nie ma pierwszeństwa) i tak jeżdżę.