  • 11. Data: 2011-12-21 09:33:05
    Temat: Re: Kto odpalał auto na korbę?
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-12-21 00:04, Gil pisze:
    > Ja zapalałem tak Skodę 100L w czasie ciężkich mrozów w latach 1985-1989.
    > To nic wielkiego bo w tych latach większość aut na to pozwalała.
    > Ale czy ktoś wie o czym mówię?

    auta nie odpalałem ale silnik S18 jak najbardziej, jeszcze dziś mam taki
    w garażu w 100% sprawny ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 12. Data: 2011-12-21 09:33:13
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    > Tak poza tym to każdego żuka z silnikiem s21 a tych jeszcze jeździ sporo
    > można na korbę palić.

    Potwierdzam, a nawet odpalałem takiego. :)

  • 13. Data: 2011-12-21 09:59:16
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik " Gil"

    > Ja zapalałem tak Skodę 100L w czasie ciężkich mrozów w latach
    > 1985-1989.
    > To nic wielkiego bo w tych latach większość aut na to pozwalała.
    > Ale czy ktoś wie o czym mówię?

    Nyskę odpalałem na 100 % no i chyba ojca syrenkę (ale tu już nie jestem
    pewien)

  • 14. Data: 2011-12-21 10:09:59
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    J.F. nabazgrał(a):

    > No i malucha, ale nie na korbe tylko na linke :-)

    Nie na linkę a na kij od szczotki ... zresztą uniwersalne narzędzie bo
    najpierw oczyściłeś auto ze żniegu potem odpaliłeś a i za statyw do
    podsufitki potrafiło służyć :)

  • 15. Data: 2011-12-21 10:10:34
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 21 Dec 2011 09:06:14 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Jakieś zdjęcie, rysunek? Nie kojarzę, by ta skoda miał taką możliwość,
    > a chętnie się dowiem :)

    A probowales z tylu? :>

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 16. Data: 2011-12-21 10:12:51
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-12-21 10:09, Chris pisze:
    > J.F. nabazgrał(a):

    > Nie na linkę a na kij od szczotki ...

    Na linkę - kij służył tylko do uruchamiania rozrusznika jak się
    linka urwała.

    > zresztą uniwersalne narzędzie bo
    > najpierw oczyściłeś auto ze żniegu potem odpaliłeś a i za statyw do
    > podsufitki potrafiło służyć :)

    ;)

  • 17. Data: 2011-12-21 10:26:45
    Od: "Berni_bn" <s...@p...onet.pl>

    Citroen GSA a to nie taki znowu PRL.
    Palił jak złoto. Ale trza umić korblować.:)

  • 18. Data: 2011-12-21 10:38:12
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik " Gil" <g...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał

    > Ale czy ktoś wie o czym mówię?

    A wiesz czym odpalało się Ursusa C45 ??
    Może wiesz...
    Ale jak odpalało się jednoosiowy ciągnik "Dzik" pewnie
    nikt nie wie :]
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 19. Data: 2011-12-21 10:46:31
    Od: "Berni_bn" <s...@p...onet.pl>

    A wiesz czym odpalało się Ursusa C45 ??
    Może wiesz...
    Ale jak odpalało się jednoosiowy ciągnik "Dzik" pewnie
    nikt nie wie :]
    Pozdr

    Wie, wie. Taka dźwignia z boku była i pizdut do góry i rechotał.:)

  • 20. Data: 2011-12-21 10:49:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    W dniu 2011-12-21 10:09, Chris pisze:
    > J.F. nabazgrał(a):
    >Na linkę - kij służył tylko do uruchamiania rozrusznika jak się
    >linka urwała.
    >:)

    Podsufitka byla tania a wymiana prosta :-)

    J.