  • 71. Data: 2011-12-22 17:52:45
    Temat: Re: Kto odpalał auto na korbę?
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-12-22 16:51, Artur Maśląg pisze:

    > Zgadza - moja Warszawa(y) zapalała z korby bez problemu. Awaria
    > rozrusznika, albo zwyczajnie padnięty akumulator po zimowej nocy.
    > Teraz się idzie i kupuje nowy, ale w tamtych czasach... ;)

    W tamtych czasach brak akumulatora nie przeszkadzał prądnicy z
    mechanicznym reglerem w pracy :D aby się wzbudziła, dalej działała i bez
    aku ;D teraz odłącz alternatorowi obciążenie :D

    Pozdrawiam !

  • 72. Data: 2011-12-22 20:53:09
    Od: " Gi" <g...@W...gazeta.pl>

    Artur Maśląg <f...@p...com> napisał(a):

    > Zgadza - moja Warszawa(y) zapalała z korby bez problemu. Awaria
    > rozrusznika, albo zwyczajnie padnięty akumulator po zimowej nocy.
    > Teraz się idzie i kupuje nowy, ale w tamtych czasach... ;)

    A czy wiecie, że przy kręceniu korbą wszystkie pięć palców powinno być ułożone
    po jednej stonie? Bo korba może odbić i urwać kciuka. Pamiętam, że jakiś
    doświadczony szofer mi o tym mówił i zawsze tak robiłem.

  • 73. Data: 2011-12-23 14:11:12
    Od: Andrzej Kaźmierczak <a...@z...bydgoszcz.pl>

    Zapraszam , teraz zimuje w garażu , ale wiosną - możemy rozpocząć sezon
    "bombajowo" :-))

    Pozdrawiam Światecznie

    Andrzej

  • 74. Data: 2011-12-25 00:52:02
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 21 Dec 2011 08:37:18 +0100, "gzk" <g...@g...pl> wrote:

    >Ludowe Wojsko Polskie i Star 660 - lata 80-te, mile się wspomina.... ;)

    Ludowe już nie, ale Polskie owszem. Miałem na stanie takiego Stara z
    budą sztabową. Stan "ZN" - zapas nieruchomy :P Kiedyś, z nudów, go
    odpaliliśmy. Zasłona dymna na cały park wozów bojowych ;P

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 75. Data: 2011-12-25 00:59:59
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 22 Dec 2011 16:51:02 +0100, Artur Maśląg <f...@p...com>
    wrote:

    >Teraz się idzie i kupuje nowy, ale w tamtych czasach... ;)

    W tamtych czasach to ojciec w zimie spuszczał z układu chłodzenia Żuka
    wodę. Rano lał wrzątek, odpalał auto i chodziło cały dzień.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280