eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKto odłączył ABS i inne cyferki?Re: Kto odłączył ABS i inne cyferki?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostr
    ada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostra
    da.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sat, 11 Dec 2010 00:30:52 +0100
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kto odłączył ABS i inne cyferki?
    References: <idpdht$aj2$2@news.net.icm.edu.pl>
    <4d014b2a$0$22796$65785112@news.neostrada.pl> <idsjgg$3s6$1@news.onet.pl>
    <s...@c...net> <idsofk$96d$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@c...net>
    In-Reply-To: <s...@c...net>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 33
    Message-ID: <4d02b82d$0$27033$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.25.162.33
    X-Trace: 1292023854 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27033 83.25.162.33:26312
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2333869
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-12-10 20:35, Adam 'Chloru' Drzewososki pisze:
    > Dnia 10.12.2010 Kuba (aka cita)<y...@w...pl> napisał/a:
    >>
    >> Użytkownik "Adam 'Chloru' Drzewososki"<k...@c...net> napisał w
    >> wiadomości news:slrnig3ogk.rma.karmmnie@chloru.net...
    >>>
    >>> Można to skorygowac odpowiednio dobierajac klocki.
    >>
    >> no i jak niby wygląda takie dobieranie klocków?
    >
    > Rózne mieszanki klocków sa na rynku dostepne. Ot choćby Ferodo: Premier
    > (kilka wariantów), Performance, DS2500, DS3000.
    >
    > EBC Black, Green, Red, Yellow, Blue stuff.
    >
    > Rozne kolory Pagida.
    >
    > CL od RC4 czy 5 i w góre.
    >
    > I tak dalej i tak dalej.

    Takie kombinowanie to słaby pomysł.
    One skuteczność i tak mają dość podobną, różnią się raczej tym w jaki
    sposób będzie się ta skuteczność zmieniać wraz z temperaturą.

    Kiedyś robiłem takie kombinacje i jedyne co osiągnąłem to zestaw który
    na zimno powodował blokowanie się tyłu, a po rozgrzaniu blokował się
    przód. Skutek był taki że przed każdym zakrętem zagadką było co zrobi
    samochód - w każdym razie nie było to dobre.

    Jak się chce żeby było dobrze, to montuje się regulowany z kabiny
    korektor siły hamowania i wtedy jest to zrobione dobrze, a nie jakaś
    rzeźba z klockami.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: