  • Data: 2010-12-10 21:31:28
    Temat: Re: Kto odłączył ABS i inne cyferki?
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam 'Chloru' Drzewososki" <k...@c...net> napisał w
    wiadomości news:slrnig507i.rma.karmmnie@chloru.net...

    > Rózne mieszanki klocków sa na rynku dostepne. Ot choćby Ferodo: Premier
    > (kilka wariantów), Performance, DS2500, DS3000.
    >
    > EBC Black, Green, Red, Yellow, Blue stuff.
    >
    > Rozne kolory Pagida.
    >
    > CL od RC4 czy 5 i w góre.
    >
    > I tak dalej i tak dalej.

    to, ze są rózne rodzaje kloców to Ty mi nie musisz tłumaczyć.
    Ty mi wytłumacz jak sie dobiera klocki, zeby zasymulować korektor siły
    hamowania.
    Tylko tak konkretnie.
    Załużmy, ze mam samochód, w ktorym wyłaczam ABS i pozbawiam sie korektora.
    Jak dobierzesz mi klocki, zeby w pełni zastąpić korektor siły hamowania.
    Na jakiej podstawie to zrobisz i od czego zaczniesz.
    ps. bo o gwarancje, ze tył sie nie będzie blokował nie prosze ...

    > No wlasnie, czemu ludzie ludziom montują ABS ;)

    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl
    Dwa ogony Irma i Myszka