  • Data: 2010-12-09 22:47:23
    Temat: Re: Kto odłączył ABS i inne cyferki?
    Od: daxus <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-12-09 11:04, Filip KK wrote:

    > Na 3 metrach to można się zatrzymać nawet z 40 km/h, jeśli mamy tylko
    > sam śnieg.
    >
    > Wiedziałem, że zaczną się odzywać sami TEORETYCY. Zrób sobie test
    > niedowiarku, odłącz abs, rozpędź się i zahamuj. Potem podłącz abs i
    > zahamuj ponownie z tej samej prędkości, ale się zdziwisz...

    dziwi mnie, że generalnie w tej rozmowie widać tylko łapanie się za słówka.
    Zgadzam się z tobą, że na oblodzonej drodze ABS hamuje bardzo mało
    skutecznie, bez ABS na oblodzonej drodze - podkreślam - droga hamowania
    jest o wiele krotsza. W kazdych innych warunkach ABS to swietny wynalazek.
    Jaki zdradliwy jest ABS na oblodzonej drodze można się przekonać
    chociażby tej zimy, albo przeczytać coś poważniejszego od komiksow.
    Wszystkie testy to potwierdzaja, no ale jezeli domorosli specjalisci
    twierdza inaczej to niech tak sobie twierdza.
    Faktow to i tak nie zmieni.