  • Data: 2013-08-04 23:30:29
    Temat: Re: Kto oceni jakość filmu z rejestratora?
    Od: "Kukus Minipalus" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> schrieb im Newsbeitrag
    news:1x0re8a7mpum0$.xjf1qdxc9jt7$.dlg@40tude.net...

    > Soczewka jest czysta? Jakiejś folii ochronnej na niej jeszcze nie ma?
    >
    > No i tak jak PiteR pisał - sprawdź czy nie masz w opcjach jakiegoś
    > wysokiego stopnia kompresji (różnie się to może nazywać).

    Ja kupiłem taką FullHD kamerkę na Cebicie. Piękny ostry obraz dawała, ale
    brudu i kurzu na szybie. Jako, że i karta MicroSD raz włożona nie dała się
    wyjąć - rozebrałem dziadostwo. Otwór na kartę poszerzyłem na chama
    scyzorykiem. A przy okazju wyjasnił sie problem z ostrością. Na czip matrycy
    jest naklejona plastykowa rurka z gwintem. W niej można kręcić tulejka z
    soczewką. Chinol "zabezpieczył" ustawienie na nieskończoność glutem kleju na
    gorąco. Niestety, obudowa kamery miała taką fajną atrapę obiektywu (żeby
    "profesjonalniej" wyglądało. I ta atrapa naciskała na tulejke z soczewką,
    przesuwając ostrość na zakres tak od 20 do 100 cm. Kamerkę ustawiłem w tryb
    webcam, ustawiłem dobrze ostrość. W atrapie wyciąłem większy otwór, tak by
    nie naciskała na obiektyw. No i kamerka jest prawie HD. Przy okazji odciąłem
    cztery diody IR, które żarły prąd i w dzień i w nocy.