eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKto ma pierwszeństwo zjadu - Poznań 28 czerwca/przemysłowa/sikorskiegoRe: Kto ma pierwszeństwo zjadu - Poznań 28 czerwca/przemysłowa/sikorskiego
  • Data: 2013-06-22 14:59:25
    Temat: Re: Kto ma pierwszeństwo zjadu - Poznań 28 czerwca/przemysłowa/sikorskiego
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 22 Jun 2013 08:26:49 +0200, Cavallino wrote:

    > Użytkownik "Tomasz Stiller" <k...@l...eu.org> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:

    > Uważasz, że coś to zmienia w kwestii piewszeństwa?

    W tej konkretnej opisanej przezemnie sytuacji nie. Ja wiedziałęm, że
    wjeżdzam z podporządkowanej. Niemniej kierowca, który nadjechał z
    naprzeciwka tego nie wiedział - bo nie widział mojego wjazdu na
    skrzyżowanie. Mogłem nadjechać z ulicy z pierwszeństwem i wtedy formalnie
    to ja powinienem zjechać pierwszy. O taką sytuację pytam.

    > Nic.
    > Nie wolno Ci wjechać na skrzyżowanie z którego nie możesz zjechać, więc
    > popełniłbyś dwa wykroczenia. ;-)
    > Formalnie rzecz jasna, w praktyce chyba to nie jest jakiś problem, czy
    > przepychaliście się przy tym skręcie?

    W praktyce to gość ruszył z piskiem opon i bluzgiem zostawiając mnie
    nieco zdziwionego za sobą.