  • Data: 2010-03-30 18:02:48
    Temat: Re: Kto ma pierwszeństwo - skrzyżowanie, rysunek - ODP KMP
    Od: lukasz <a...@n...spam.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    lukasz pisze:

    > wszystkie twoje wypowiedzi sugeruja Jaworzno/Jelen. Wyslalem zapytanie
    > do Jaworznickiej drogowki, zobaczymy co odpisza :)
    >
    > trzymam sie wariantu: niebieski, czerowny, zielony. Jezdze tak 6 lat i
    > auto mam cale :)
    >
    > pzdrw,

    Witam

    Wg Wydzialu Ruchu Drogowego KMP Jaworzno pierwszenstwo ma pojazd
    niebieski, nastepnie czerwony i na koncu zielony. Nie widza oni podstaw
    do zarzucenia kierowcy niebieskiemu lamania przepisow. Z kolei prob
    wtargniecie przez czerowny na skrzyzowanie narusza przepis art.25 ust. 4
    pkt. 1 PoRDu.

    odpowiedz mam w pdf, jak ktos chetny to zapraszam na pric, podesle,

    pzdrw,