  • Data: 2014-12-07 20:30:25
    Temat: Re: Kto ma pierwszeństwo czyli co to jest skrzyżowanie?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-12-07 20:01, Czesław Wiśniak wrote:

    > Zwykle to nie znaczy, ze zawsze. Nawet jesli problem wydumany.

    Ja dalej twierdzę, że wydumany - jezdziłem ty skrzyżowaniem codzienie
    przez parę lat i nigdy nie widziałem, żeby ktoś miał problemy. Dyskusja
    czy ważniejsze są znaki, czy sygnalizacja świetlna jest z deka
    absurdalna, więc sprawa jest prosta.

    Skręcasz w prawo z Conrada:

    Masz zieloną strzałkę - przepuszczasz wszystkich na kolizyjnym, nie
    zastanawiając się skąd się tam wzięli, bo i to nie twoje zmartwienie.

    Masz zielone - masz pierwszeństwo, ale wypada pojechać na prawy pas (jak
    chcesz namieszać bez powodu, to możesz sobie i innym utrudniać życie
    wjeżdzając od razu na lewy)

    Masz czerwone - nie jedziesz;)

    Skręcając z Kochanowskiego w lewo:

    Ustawiasz się na lewym (rzeczywiście jak jedziesz elką to trzeba uważać,
    żeby po ciągłej nie przejechać), czekasz na zielone,

    Jest zielone to jedziesz w lewo na mijankę (znów jak chcesz wszystkim i
    sobie życie utrudnić, to możesz kolizyjnie i lądujesz na prawym pasie, z
    ruch warg innych kierowców dowiadujesz się nowych faktów na temat swojej
    matki;)

    Przepuszczasz wszystkich z Conrada, ale oni są zwykle na prawym pasie,
    wiec możesz jechać (ino ostrożenie, żeby nie trafić na chuja co chce
    wymusić stłuczkę, ale to możesz trafić na setki sposobów - jak już
    pisałem takich należy przybijać za jaja do drzew)- jak wybrałeś prawy,
    to stój i cierp za swoją głupotę.

    Z grzeczności pozwalasz tym, co z Conrada wjechali na prawy pas, zmienić
    na lewy jeżeli to sygnalizują i chcą ustawić się do skrętu w lewo w Maczka.

    Nie wiem co w tym skomplikowanego.

    Problem jest, że czasem cały lewy jest już zastwiono przez tych
    czekających na skręt w Maczka, ale to inna para kaloszy, niż to o czym
    dyskutujemy w tym wątku.

    > Tu jest rozprawa na ten temat :)
    > http://www.doszkalanie.edu.pl/Skrzyzowanie_ulic_Reym
    onta_z_Kochanowskiego.php

    Bo z tego doktoryzują się egzaminatorzy i instruktorzy - dlatego potem
    kursanci nie umieją jeździć, bo zamiast skupić się na praktyce
    brandzlują się wyimagowanymi problemami teoretycznymi:P

    Shrek.