  • Data: 2017-02-28 19:02:12
    Temat: Re: Kto ma pierwszeństwo? art. 22.
    Od: "Manik" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:14eabcha7ldd01rekvjmf0h1hngdkoqfos@4ax.com...
    Tue, 28 Feb 2017 09:04:08 +0100, w
    <2...@t...pl>, szerszen
    <s...@t...pl>
    napisał(-a):

    > Owszem, pod warunkiem że skręcasz z jednego możliwego w kilka możliwych.
    > Jak skręcasz z kilku możliwych w kilka możliwych to zajmujesz swój.

    A gdzie jest wyspecyfikowany ten "warunek"?

    PS. A niedawno pisałem, że kilka dodatkowych zapisów w PoRD przydałoby się,
    usłyszałem, że wszystko tam jest :)

    Jeżeli obok ciebie na pasie równoległym jedzie inny pojazd
    w tym samym kierunku
    i jednocześnie skręcacie w tą samą stronę, to zaden nie może drugiemu
    zajechać drogi, bo PoRD art. 22, zmiana kierunku lub pasa.