  • Data: 2017-02-28 19:45:10
    Temat: Re: Kto ma pierwszeństwo?
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Shrek w
    <news:o9241p$c9t$1@node1.news.atman.pl>:

    > Dobrze - niech będzie biegnie - bez cudzysłowiu.

    Dlaczego nie prowadzi?

    > Za przeproszeniem - co ty paliłeś? Pas biegnie tam, gdzie jest
    > namalowany, a nie tam gdzie pojazd pojechał.

    Czyli PoRD czytałes na wyrywki:

    pas ruchu -[...] oznaczonylub nieoznaczony znakami drogowymi;

    > Skoro wcześniej byłeś na innym pasie niż teraz

    Nie byłem.

    > Nie mam pojęcia o czym piszesz.
    Było tyle nie wycinać i nie palić:

    "> (który "przyjechał" z lewej) " -- tako napisał Shrek

    > To samo. Jeśli dwa pasy się przecinają...

    Pieknie, więc po co pisałeś o przecinających sie prostopadle.

    > Jak się przypomnisz, to jutro ci poszukam.

    Nie pamiętasz co robiłeś "wczoraj" -- dobra, przypominam się.

    > W zestawach egzaminacyjnych
    > jest pytanie który pas można zająć przy skręcie - prawidłowa odpowiedź
    > to dowolny.

    W zestawie egzaminacyjnym nie ma dwóch pasów z których skręca pojazd, tylko
    jeden i na dodatek oprócz tego pojazdu nie ma żadnego innego. Ergo, to nie
    jest argument, że skręcający z pasa nr 1 ma prawo zając pas nr 2 lub 3,
    skoro po pasie 2 jedzie równolegle z nim inny pojazd.

    > Rzeczywiście nie sprawdzałem czy jest to wprost zapisane w
    > PoRD.

    Ale gardłujesz.

    --
    'Tom N'