  • Data: 2016-05-10 17:16:46
    Temat: Re: Kto ma pierwszenstwo ??,.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 1 May 2016 01:14:14 -0700 (PDT), w
    <1...@g...c
    om>, Akarm <a...@w...pl>
    napisał(-a):

    > Niektóre osobniki uważają, że jeśli mogą zmienić pas ruchu na dowolny, to nie muszą
    stosować się do art. 22 ust. 4 PoRD. Ba, potrafią nawet udowadniać, że zmiana pasa
    ruchu przy skręcie w poprzeczną jezdnię - nie jest zmianą pasa ruchu. Cóż, poziom
    inteligencji wśród Polaków jest jaki jest... :/

    Jeszcze raz: skręt to skręt, zmiana pasa ruchu to zmiana pasa ruchu. Obie
    rzeczy są oddzielnie opisane w PoRD. Są specyficzne przypadku, że mogą
    zachodzić jednocześnie. Jak widać każdy jest prawnikiem, szkoda że większość z
    nich to wtórni analfabeci. Skąd wy się bierzecie i kto wam dał prawo jazdy?