  • Data: 2016-05-10 17:25:31
    Temat: Re: Kto ma pierwszenstwo ??,.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 28 Apr 2016 16:40:57 +0200, w <nft7di$li7$2@node2.news.atman.pl>, Shrek
    <...@w...pl> napisał(-a):

    > Ja też nie wiem, czego nie rozumiesz. Na skrzyżowaniu (a w zasadzie za,
    > ale to bez znaczenia)

    Bez znaczenia? W sumie w tym momencie powinieneś dobrowolnie zrzec się
    uprawnień do kierowania pojazdem :).

    > wątkotwórcy były dwa pasy (niewyznaczone) i nikt
    > rozsądny do ich przebiebiegu nie ma wątpliwości.
    >
    > Więc jeszcze raz - gdzie masz w PoRD napisane, że pas niewyznaczony
    > można sobie zlać? Bo już ci podawałem, że PoRD wprost twierdzi, że są
    > one równe.

    Masz poważne luki w pojmowaniu co jest skrzyżowaniem.
    Zamiast stukać w klawiaturę poczytaj.
    http://nadzor-ruchu.waw.pl/wyjazd-z-lacznicy-podporz
    adkowanej-i-zmiana-pasa-ruchu/
    (no tak, ale przecież nie chce ci się czytać...)