-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: mk4 <m...@d...nul>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kto ma pierwszeństwo?
Date: Thu, 27 Nov 2014 23:35:03 +0100
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 35
Message-ID: <m588uq$l4q$1@usenet.news.interia.pl>
References: <m4pg7p$fub$1@node2.news.atman.pl> <m57vtt$dtr$1@node2.news.atman.pl>
<m580c2$udh$1@node1.news.atman.pl> <m581j2$60j$1@usenet.news.interia.pl>
<m5883l$7dh$2@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 031011182098.warszawa.vectranet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1417127706 21658 31.11.182.98 (27 Nov 2014 22:35:06
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 27 Nov 2014 22:35:06 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
Thunderbird/31.2.0
In-Reply-To: <m5883l$7dh$2@node1.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2550694
[ ukryj nagłówki ]On 2014-11-27 23:20, Shrek wrote:
> On 2014-11-27 21:29, mk4 wrote:
>> On 2014-11-27 21:08, Shrek wrote:
>>> On 2014-11-27 21:01, Jacek wrote:
>>>> Czytając Wasze wypowiedzi nasuwa mi się jeden wniosek:
>>>> w opisanej sytuacji jest kilka różnych podejść do tematu, a każdy ma
>>>> przecież czas na zastanowienie. Co innego na drodze, gdzie nie ma czasu
>>>> na analizę niuansów przepisów.
>>>
>>> Na drodze bez analizy, to każdy jedzie swoim pasem i jak go zmienia to
>>> ustępuje pierwszeństwa temu, który już na nim są.
>>>
>>>> Ja bym obstawiał, że jednak wjeżdżający z A4 na S1 mając znak "ustąp
>>>> pierwszeństwa" powinni go ustąpić WSZYSTKIM na S1. Jakoś mnie nie
>>>> przekonuje, że automagicznie nabierają pierwszeństwa na prostej, jak
>>>> się
>>>> już łuk wjazdowy skończył.
>>>
>>> No to teraz zastanów się gdzie się kończy skrzyżowanie;)
>>
>> No wlasnie, gdzie? Wg mnie caly ten kawalek jest skrzyzowaniem. A nie
>> tyle co ciaglej linii.
>>
>> A jesli nie to gdzie niby jest to skrzyzowanie i jakie sa jego granice?
>
> IMHO zaraz za łączeniem się ślimaka z główną (ewentualnie wskaźnikiem
> mogą być ciągłe linie właśnie). Wbrew pozorom węzeł to nie skrzyżowanie,
> bo skrzyżowanie jest tylko w jednym poziomie.
No a dlaczego nie caly ten kawalek na oko od znaku ustap? Jest w jednym
poziomie, jest znak - to skrzyzowanie, co nie?
--
mk4
Następne wpisy z tego wątku
- 27.11.14 23:38 mk4
- 27.11.14 23:52 Tom N
- 27.11.14 23:56 mk4
- 28.11.14 00:07 Cavallino
- 28.11.14 00:09 Cavallino
- 28.11.14 00:13 Cavallino
- 28.11.14 00:15 Cavallino
- 28.11.14 09:24 Jacek
- 29.11.14 09:48 Shrek
- 29.11.14 09:52 Shrek
- 29.11.14 15:38 Jankol
- 29.11.14 15:57 Jankol
- 29.11.14 21:16 Axel
- 29.11.14 21:19 Axel
- 29.11.14 21:39 Axel
Najnowsze wątki z tej grupy
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
Najnowsze wątki
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-28 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-28 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-12-28 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-28 ale zawziętość i cierpliwość
- 2024-12-27 most kilometrowy
- 2024-12-27 Dyplomaci a alkomaty
- 2024-12-27 Zmiana kary
- 2024-12-27 Chiński elektrolizer tester wody