-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kto ma pierwszeństwo?
Date: Thu, 27 Nov 2014 23:20:37 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 29
Message-ID: <m5883l$7dh$2@node1.news.atman.pl>
References: <m4pg7p$fub$1@node2.news.atman.pl> <m57vtt$dtr$1@node2.news.atman.pl>
<m580c2$udh$1@node1.news.atman.pl> <m581j2$60j$1@usenet.news.interia.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1417126837 7601 83.142.198.226 (27 Nov 2014 22:20:37
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 27 Nov 2014 22:20:37 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.6.0
In-Reply-To: <m581j2$60j$1@usenet.news.interia.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2550691
[ ukryj nagłówki ]On 2014-11-27 21:29, mk4 wrote:
> On 2014-11-27 21:08, Shrek wrote:
>> On 2014-11-27 21:01, Jacek wrote:
>>> Czytając Wasze wypowiedzi nasuwa mi się jeden wniosek:
>>> w opisanej sytuacji jest kilka różnych podejść do tematu, a każdy ma
>>> przecież czas na zastanowienie. Co innego na drodze, gdzie nie ma czasu
>>> na analizę niuansów przepisów.
>>
>> Na drodze bez analizy, to każdy jedzie swoim pasem i jak go zmienia to
>> ustępuje pierwszeństwa temu, który już na nim są.
>>
>>> Ja bym obstawiał, że jednak wjeżdżający z A4 na S1 mając znak "ustąp
>>> pierwszeństwa" powinni go ustąpić WSZYSTKIM na S1. Jakoś mnie nie
>>> przekonuje, że automagicznie nabierają pierwszeństwa na prostej, jak się
>>> już łuk wjazdowy skończył.
>>
>> No to teraz zastanów się gdzie się kończy skrzyżowanie;)
>
> No wlasnie, gdzie? Wg mnie caly ten kawalek jest skrzyzowaniem. A nie
> tyle co ciaglej linii.
>
> A jesli nie to gdzie niby jest to skrzyzowanie i jakie sa jego granice?
IMHO zaraz za łączeniem się ślimaka z główną (ewentualnie wskaźnikiem
mogą być ciągłe linie właśnie). Wbrew pozorom węzeł to nie skrzyżowanie,
bo skrzyżowanie jest tylko w jednym poziomie.
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
- 27.11.14 23:23 Tom N
- 27.11.14 23:35 mk4
- 27.11.14 23:38 mk4
- 27.11.14 23:52 Tom N
- 27.11.14 23:56 mk4
- 28.11.14 00:07 Cavallino
- 28.11.14 00:09 Cavallino
- 28.11.14 00:13 Cavallino
- 28.11.14 00:15 Cavallino
- 28.11.14 09:24 Jacek
- 29.11.14 09:48 Shrek
- 29.11.14 09:52 Shrek
- 29.11.14 15:38 Jankol
- 29.11.14 15:57 Jankol
- 29.11.14 21:16 Axel
Najnowsze wątki z tej grupy
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
- skodeczka up
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
Najnowsze wątki
- 2024-10-07 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-10-07 Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 2024-10-07 Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 2024-10-07 Kraków => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-07 Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 2024-10-07 Aparat, zewnętrzny mikrofon, brum
- 2024-10-07 MĂźnchen => Data Scientist <=
- 2024-10-07 Gdańsk => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-10-07 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-07 Re: Taniocha!!!
- 2024-10-07 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-10-07 Zielona Góra => Power Electronics R&D Engineer <=
- 2024-10-07 Warszawa => Junior New Business Development Manager <=
- 2024-10-07 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-07 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy ERP (Symfonia) <=