-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kto ma pierwszeństwo?
Date: Thu, 27 Nov 2014 21:18:52 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 28
Message-ID: <m580v9$v4d$1@node1.news.atman.pl>
References: <m4pg7p$fub$1@node2.news.atman.pl> <m57vtt$dtr$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: d179-149.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1417119530 31885 109.173.179.149 (27 Nov 2014 20:18:50
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 27 Nov 2014 20:18:50 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <m57vtt$dtr$1@node2.news.atman.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
X-Antivirus: avast! (VPS 141127-1, 2014-11-27), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2550671
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Jacek" <k...@a...com> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:
> Ja bym obstawiał, że jednak wjeżdżający z A4 na S1 mając znak "ustąp
> pierwszeństwa" powinni go ustąpić WSZYSTKIM na S1.
Źle.
Może przekona Cię taki wpis:
http://www.prawko-kwartnik.info/autostrada.html
Cyt:
"WJAZD może odbywać się poprzez pas włączania - wtedy zgodnie ze znakiem A-7
ustępujemy pierwszeństwa na całym skrzyżowaniu pojazdom zbliżającym się do
nas drogą z pierwszeństwem przejazdu.
Obszar tego skrzyżowania wyznacza linia krawędziowa P-7a (ciągła, której
przekraczanie jest zabronione) i linia krawędziowa P-7b (przerywana, która
umożliwia już zmianę pasa z ustępowaniem pierwszeństwa).
Pas rozbiegowy (włączania) może czasem łączyć się płynnie z pasem zjazdowym
z drogi z pierwszeństwem - wtedy na całej ciągłości linii krawędziowej
(oddziela inną jezdnię) ustępujemy pierwszeństwa.
Linia krawędziowa może przechodzić w linię zwykłą przerywaną P-1 - od tego
momentu kończy się skrzyżowanie a ewentualną zmianę pasa robi się zgodnie z
przepisami o zmianie pasa ruchu."
I wszystko chyba jasne.
Następne wpisy z tego wątku
- 27.11.14 21:29 mk4
- 27.11.14 21:30 mk4
- 27.11.14 21:35 Tom N
- 27.11.14 22:27 Gotfryd Smolik news
- 27.11.14 22:43 Gotfryd Smolik news
- 27.11.14 22:38 Gotfryd Smolik news
- 27.11.14 23:12 Gotfryd Smolik news
- 27.11.14 23:08 Gotfryd Smolik news
- 27.11.14 23:18 Shrek
- 27.11.14 23:20 Shrek
- 27.11.14 23:23 Tom N
- 27.11.14 23:35 mk4
- 27.11.14 23:38 mk4
- 27.11.14 23:52 Tom N
- 27.11.14 23:56 mk4
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=