  • Data: 2011-02-01 15:41:49
    Temat: Re: Kto ma pierwszeństwo?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 31 Jan 2011 22:39:56 +0100, Lewis wrote:

    >Właśnie wg tego rysunku B jedzie ciągle swoim pasem, który omija nowo
    >tworzący się BUS-pas,

    To powinno byc inaczej namalowane. Wyrazny odstep tej nowej linii
    umozliwiajacy jazde "swoim pasem" bez jej przekraczania, poprzeczna
    linia przerywana, lub skosna od kraweznika, sygnalizujaca ze ten nowy
    pas sie zaczyna, no i napis BUS.

    Tak jak teraz to sugeruje mi ze nowy pas startuje na srodku.

    >Nie jestem do końca pewien ale skoro nie widać wyznaczonych pasów z
    >powodu zaniedbania nawierzchni drogi to jedziemy wg tych pionowych a
    >jeżeli takowych też nie widać to nie zapier*alać i przepuszczać tego z
    >prawej, zawsze :D

    Przeciez moga byc wygiecia w duga strone, np koniec buspasa.

    Jedziemy prosto i potem do zarzadcy z pozwem ? :-)

    J.