  • Data: 2011-02-01 22:31:47
    Temat: Re: Kto ma pierwszeństwo?
    Od: R2r <b...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-01 22:05, 'Tom N' pisze:

    > Ma udowadniać założenie, o którym jasno napisałem w pierwszej mojej
    > wiadomości w tym wątku?
    Właśnie o to chodzi, że takie założenie jest bezpodstawne.

    > Dziwny jakiś jesteś.
    Popatrz na siebie...
    Koniecznie chcesz udowodnić bzdurę, a tego się zrobić nie da.

    > No i sam przyznajesz, że B stoi i kolizji być nie może ;P
    Nie. Nie "B stoi i kolizji być nie może" ale "Jeżeli B stoi to kolizji
    być nie może". To zasadnicza różnica gdyż jeżeli B już ruszył (a
    przypominam, że wolno mu i bezpodstawne jest Twoje założenie, że nie
    ruszył) całe Twoje dywagacje są pozbawione sensu.
    Zgodzisz się, że rozpatrywanie pierwszeństwa ma sens jedynie gdy oba
    samochody już wjeżdżają na skrzyżowanie? A w takiej sytuacji
    pierwszeństwo ma jadący na wprost przed skręcającym w lewo. Wszystko.

    > I dlaczego wyciąłeś o zakazie wjeżdżania gdy nie ma miejsca
    Bo za skrzyżowaniem ma miejsce na kontynuowanie jazdy a na skrzyżowaniu
    też ma dopóki skręcający nie wjedzie na jego pas ruchu, czego temu
    ostatniemu robić nie wolno, gdyż w ten sposób popełnia klasyczne
    nieustąpienie pierwszeństwa zmuszając jadącego na wprost do hamowania
    lub zmiany kierunku ruchu. Wystarczy Ci? Jak nie to to już Twój problem.

    > No skoro sam przyznałeś, że A nie musiał się zatrzymać -- przy założeniu, że
    > B stał i w związku z tym nie mógł wjechać...
    Mógł wjechać. Naprawdę nie chce mi się z Tobą tak gadać...

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __