  • 11. Data: 2015-05-14 21:00:46
    Temat: Re: Kto decyduje o podnoszeniu prędkości ?
    Od: <6...@2...210046.invalid> (Tom N)

    neoniusz w
    <news:mj2r17$m70$1@node2.news.atman.pl>:

> [...]
    5y,82.62h,80.24t/data=!3m4!1e1!3m2!1sF5uqXSBxgy8bLJL
    uryf4uQ!2e0?hl=pl

    > Masz cos z glowa czy z tylko z oczami?

    Masz i z oczami (nie ma w załączonych cytatach nic o mieście), i z głową
    (politykierowanie na PMS)

    --
    'Tom N'

  • 12. Data: 2015-05-15 14:05:53
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-05-14 o 21:00, (Tom N) pisze:

    > Masz i z oczami (nie ma w załączonych cytatach nic o mieście), i z głową
    > (politykierowanie na PMS)

    Wyszedłeś na idiotę do kwadratu.
    W pierwszym poście wątku było podane miasto:
    "Jest sobie mini autostrada w Krakowie.".
    Ty sam napisałeś w pewnym momencie:
    "Mam jechać 300km, żeby (nie) zobaczyć..." co oznacza
    że wiesz jakie to miasto i jak daleko jest od ciebie.
    Powinieneś przeprosić rozmówcę którego wyzywałeś i oskarżałeś
    oraz pozostałych grupowiczów za swoje zachowanie.
    I teraz pokażesz czy masz jaja i przeprosisz czy jesteś kolejnym
    nikim na grupach. Czas start.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2015-05-15 18:37:08
    Od: <9...@2...183708.invalid> (Tom N)

    RadoslawF w

    > Wyszedłeś na idiotę do kwadratu.

    Może byś się anonmiku przedstawił, skoro od idiotów potrafisz wyzywać...

    > W pierwszym poście wątku było podane miasto:
    > "Jest sobie mini autostrada w Krakowie.".

    W drugim poście było politykierowanie...

    > Ty sam napisałeś w pewnym momencie:
    > "Mam jechać 300km, żeby (nie) zobaczyć..." co oznacza
    > że wiesz jakie to miasto i jak daleko jest od ciebie.

    Tak, wiem jakie miasto (DC) i wiem, że tam nie ma 80km/h na
    Bora-Komorowskiego, mam do niego 300 km. Jeszcze jakieś wątpliwości?

    > Powinieneś przeprosić rozmówcę którego wyzywałeś i oskarżałeś
    > oraz pozostałych grupowiczów za swoje zachowanie.

    Przepraszam wszystkich nieanonimowych...

    > I teraz pokażesz czy masz jaja i przeprosisz czy jesteś kolejnym
    > nikim na grupach. Czas start.

    Masz jaja i się przedstawisz, czy zostaniesz nikim nie tylko na grupach?

    --
    'Tom N'

  • 14. Data: 2015-05-15 19:16:58
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-05-15 o 18:37, (Tom N) pisze:

    > Może byś się anonmiku przedstawił, skoro od idiotów potrafisz wyzywać...

    Widzisz moje imię i pierwszą literę nazwiska.
    Dokładnie tak samo jak u ciebie. To jaki jest powód
    nazywania mnie anonimkiem poza twoją głupotą ?

    > W drugim poście było politykierowanie...

    Co nie wymazuje informacji z pierwszego postu.
    Przynajmniej dla tych nie będących idiotami.

    > Tak, wiem jakie miasto (DC) i wiem, że tam nie ma 80km/h na
    > Bora-Komorowskiego, mam do niego 300 km. Jeszcze jakieś wątpliwości?

    Tak. Pomyliłeś miasta i zrobiłeś z siebie idiotę.

    > Przepraszam wszystkich nieanonimowych...

    Tu zdecydowana większość jest anonimowa. Ty też.

    > Masz jaja i się przedstawisz, czy zostaniesz nikim nie tylko na grupach?

    Radosław F ślepawy Tomie N.
    Co nie zmienia faktu że nie przeprosiłeś rozmówcy i pozostałych
    a tylko wybranych. Właśnie udowodniłeś że jesteś nikim.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2015-05-15 19:36:17
    Od: <4...@2...193617.invalid> (Tom N)

    RadoslawF w

    > Widzisz moje imię i pierwszą literę nazwiska.
    > Dokładnie tak samo jak u ciebie. To jaki jest powód
    > nazywania mnie anonimkiem

    Ja sie anonimku przedstawiam pełnym imieniem i nazwiskiem

    > poza twoją głupotą ?

    Nie dość, że ślepy to jeszcze stawia spacje przed znakiem zapytania...

    > Co nie wymazuje informacji z pierwszego postu.

    Ale ja nie odpisywałem na pierwszy post.

    > Przynajmniej dla tych nie będących idiotami.

    Na pewno się do tego zbioru nie zaliczasz.

    > Tak. Pomyliłeś miasta i zrobiłeś z siebie idiotę.

    Aha, czyli już nie "wiesz jakie to miasto" -- i kto tu robi z siebie
    idiotę...

    > Tu zdecydowana większość jest anonimowa. Ty też.

    Masz jakieś wsparcie, oprócz swojego wyobrażenia, że możesz wyzywać od
    idiotów, bo jesteś anonimowym trolem?

    > Radosław F ślepawy Tomie N.

    Czyli jesteś nikim, i zapewne takim pozostaniesz anonimku bez jaj.

    > Co nie zmienia faktu że nie przeprosiłeś rozmówcy i pozostałych
    > a tylko wybranych.

    Ależ nie da się przeprosić/obrazić nicka (anonima), więc YPB?

    Jeszcze raz, przepraszam Romana, Jarka i wszystkich innych, którzy poczuli
    się dotknięci...

    To jak, pokażesz jaja i się przedstawisz RadosławieF? ;P

    Ale wiesz, tak, żeby móc odpowiedzieć za publiczne wyzywanie...

    --
    'Tom N'

  • 16. Data: 2015-05-15 23:06:03
    Od: neoniusz <"neoniu[dowywalenia]szek"@gmail.com>

    W dniu 15.05.2015 o 14:05, RadoslawF pisze:

    > Wyszedłeś na idiotę do kwadratu.
    > W pierwszym poście wątku było podane miasto:
    > "Jest sobie mini autostrada w Krakowie.".

    Daj mu spokoj. Jak widac matka go kolysala zbyt blisko sciany ;) Szkoda
    czasu.

  • 17. Data: 2015-05-16 04:39:03
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 15 maja 2015 19:36:16 UTC+2 użytkownik Tom N napisał:
> [...]
    >
    > To jak, pokażesz jaja i się przedstawisz RadosławieF? ;P
    >
    > Ale wiesz, tak, żeby móc odpowiedzieć za publiczne wyzywanie...

    Przedstawianie się w necie pełnym imieniem i nazwiskiem to głupota do sześcianu.
    Chyba że to zmyślone imię i nazwisko. Amen

  • 18. Data: 2015-05-16 11:46:22
    Od: <5...@5...114622.invalid> (Tom N)

    neoniusz w

    > Daj mu spokoj. Jak widac matka go kolysala zbyt blisko sciany ;) Szkoda
    > czasu.

    Wcześniej politykierowałeś, a teraz dzielisz się swoimi przeżyciami z
    dzieciństwa. NTG misiu.

    --
    'Tom N'

  • 19. Data: 2015-05-16 14:27:20
    Od: neoniusz <"neoniu[dowywalenia]szek"@gmail.com>

    W dniu 15.05.2015 o 19:36, (Tom N) pisze:

    > Ale ja nie odpisywałem na pierwszy post.

    Popatrz sobie, matole, na pierwsza swoja odpowiedz w tym watku. A
    szczegolnie na cytaty. A jak dalej nie widzisz tam "w Krakowie" to
    popros starego zeby ci pomogl.

    Masz tu wyjasnienie jak cie to przerasta wciaz:
    http://i.imgur.com/Uo1PeXw.jpg

  • 20. Data: 2015-05-16 22:23:04
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-05-15 o 19:36, (Tom N) pisze:

    > Ja sie anonimku przedstawiam pełnym imieniem i nazwiskiem

    Skoro "N" w "Tom N" jest pełnym imieniem i nazwiskiem
    to nie wierzę.

    > Ale ja nie odpisywałem na pierwszy post.

    Nie ma to znaczenia. Informacja której nie chciałeś lub
    nie potrafiłeś w nim znaleźć tam była.
    I dzięki temu zasłużyłeś na określenie którym cię nazwałem.
    Bo chyba nie znajdziesz w netykiecie lub jakichkolwiek zasadach
    potwierdzenie że informacji której nie ma w cytacie a jest
    poprzedzających postach jest nieważna i można ją traktować
    za niebyłą ?

    > Na pewno się do tego zbioru nie zaliczasz.

    Na pewno ?
    To może przypomnij w jakim wątku strzeliłem taka gafę
    i głupotę jak ty z tą nazwą miasta ?

    > Aha, czyli już nie "wiesz jakie to miasto" -- i kto tu robi z siebie
    > idiotę...

    Ty.
    Bo raz napisałeś że nie wiesz a w innym miejscu że wiesz co
    wynika z podania odległości od tego miasta.

    > Masz jakieś wsparcie, oprócz swojego wyobrażenia, że możesz wyzywać od
    > idiotów, bo jesteś anonimowym trolem?

    Nie jestem anonimowym trollem, a wsparcie mam.

    > Czyli jesteś nikim, i zapewne takim pozostaniesz anonimku bez jaj.

    Ty pozostaniesz nikim anonimku bez jaj i bez umiejętności czytania
    postów w wątku.

    > Ależ nie da się przeprosić/obrazić nicka (anonima), więc YPB?

    Czyżbym cię w takim razie nie obraził ?

> [...]
    >
    > To jak, pokażesz jaja i się przedstawisz RadosławieF? ;P
    >
    > Ale wiesz, tak, żeby móc odpowiedzieć za publiczne wyzywanie...

    Już się tu przedstawiałem Tomie N.
    Nie doczytałeś, podobnie jak nazwy tego miasta ?