    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kto decyduje o podnoszeniu prędkości ?
    Date: Fri, 15 May 2015 19:16:58 +0200
    <1...@i...dyndns.org.invalid.150514.invalid>
    <mj4nfe$m8t$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@i...dyndns.org.invalid.150515.invalid>

    W dniu 2015-05-15 o 18:37, (Tom N) pisze:

    > Może byś się anonmiku przedstawił, skoro od idiotów potrafisz wyzywać...

    Widzisz moje imię i pierwszą literę nazwiska.
    Dokładnie tak samo jak u ciebie. To jaki jest powód
    nazywania mnie anonimkiem poza twoją głupotą ?

    > W drugim poście było politykierowanie...

    Co nie wymazuje informacji z pierwszego postu.
    Przynajmniej dla tych nie będących idiotami.

    > Tak, wiem jakie miasto (DC) i wiem, że tam nie ma 80km/h na
    > Bora-Komorowskiego, mam do niego 300 km. Jeszcze jakieś wątpliwości?

    Tak. Pomyliłeś miasta i zrobiłeś z siebie idiotę.

    > Przepraszam wszystkich nieanonimowych...

    Tu zdecydowana większość jest anonimowa. Ty też.

    > Masz jaja i się przedstawisz, czy zostaniesz nikim nie tylko na grupach?

    Radosław F ślepawy Tomie N.
    Co nie zmienia faktu że nie przeprosiłeś rozmówcy i pozostałych
    a tylko wybranych. Właśnie udowodniłeś że jesteś nikim.