  • 1. Data: 2011-07-30 18:21:40
    Temat: Kto chce sie posmiac?
    Od: "jerzy.n" <j...@t...de>

    UWOLNIJ SIE OD CEN PALIW !!!!

    GENERATOR WODORU POZWOLI ZAOSZCZEDZIC CI DZIESIATKI TYSIECY ZLOTYCH ROCZNIE
    !

    1 Litr wody destylowanej na 1000 (1 tysiac) km to twoja przyszlosc
    ,twoj sukces i realny dobrobyt.

    2 Samochod na wode jest juz w zasiegu twojej reki.

    http://www.autotrader.pl/details.asp?Categoryid=3140
    8&id=117526569

    System dziala ze wszystkimi silnikami spalinowymi ,czy benzyny,oleju
    napedowego lub LPG

    Wykorzystaj paliwo z wodoru,ktore jest generowane przez nasze urzadzenie
    bezposrednio

    Podczas pracy silnika w samochodzie.Nasze urzadzenie wykorzystuje process
    elektrolizy-

    Podzial wody na skladniki gazowe ,wodoru (H2) I tlenu (O) .Wprowadza sie
    gaz do silnika przez wlot powietrza gzie mieszaja sie one z paliwem.Nie
    powstaje zadne nadcisnienie,urzadzenie wytwarza tyle gazu na biezaco ile
    potrzebuje silnik podczas pracy.

    Zaoszczedza do 50% paliwa,zwieksza moc I lepsze osiagi Twojego
    samochodu,mniej CO˛,temperature silnika jest mniejsza,zywotnosc silnika
    wzrasta,silnik pracuje ciszej ze wzgledu na cykl spalania.

    Nasze urzadzenie pozwala na latwy I samodzielny montaz.

    Super!! Bedzesz mial samochod zasilany woda.Tani samochod hybridowy.A jesli
    chcesz ,zawsze mozesz przywrocic z powrotem do jego pierwotnego stanu,bez
    utraty wartosci.

    INFORMACJE. Tel. 032 7905950 lub a...@l...de od 10-18 oo
    Pon.-Pt.

    Posiadamy generatory do silnikow od 1000cm3 do 5500cmł oraz samochodow
    ciezarowych.

    Pozdrawiam,Benedykt

    Negative Remove from this list

  • 2. Data: 2011-07-30 18:58:54
    Temat: Re: Kto chce sie posmiac?
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Sat, 30 Jul 2011 18:21:40 +0200, jerzy.n napisał(a):

    > 2 Samochod na wode jest juz w zasiegu twojej reki.

    było.
    --
    Jacek

  • 3. Data: 2011-07-30 19:18:28
    Od: vivi <v...@g...pl>

    On 7/30/2011 9:21 AM, jerzy.n wrote:

> [...]
    >
    > INFORMACJE. Tel. 032 7905950 lub a...@l...de od 10-18 oo Pon.-Pt.
    >
    > Posiadamy generatory do silnikow od 1000cm3 do 5500cmł oraz samochodow

    http://moto.wp.pl/kat,89554,title,Zamien-swoje-auto-
    na-elektryczne,wid,13591732,wiadomosc.html

  • 4. Data: 2011-07-30 19:27:38
    Od: "jerzy.n" <j...@t...de>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > było.
    Przed chwila dostałem,czy są ludzie którzy w to wierzą ?

  • 5. Data: 2011-07-30 19:49:37
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello jerzy.n,

    Saturday, July 30, 2011, 6:21:40 PM, you wrote:

    [.........................]

    To nie jest śmieszne. To jest bardzo smutne.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 6. Data: 2011-07-30 23:05:05
    Od: "jack" <j...@v...pl>

    > Hello jerzy.n,

    > Saturday, July 30, 2011, 6:21:40 PM, you wrote:

    > [.........................]

    > To nie jest śmieszne. To jest bardzo smutne.

    > --

    > Best regards,

    > RoMan                            mailto:r...@p...pl

    > PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++

    > Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

    cekawe jaki idiota da 15000zł za tiko żeby pojezdzić nim 3lata dziennie po 50km??
    pozdro.jack

  • 7. Data: 2011-07-30 23:34:13
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-07-30 18:21, jerzy.n pisze:

> [...]
    > sukces i realny dobrobyt.
    >
    > 2 Samochod na wode jest juz w zasiegu twojej reki.

    Po magnetyzerach czy innej moto-homeopatii teraz przyszedł czas na
    cięższy kaliber.

  • 8. Data: 2011-07-30 23:57:26
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 11-07-30 18:21, jerzy.n pisze:

> [...]
    > sukces i realny dobrobyt.
    >
    > 2 Samochod na wode jest juz w zasiegu twojej reki.

    e to jest lepsze:
    http://www.mango.pl/oferta_specjalna/scratch_free

    drżyjcie lakiernicy

  • 9. Data: 2011-07-31 00:43:03
    Od: "Paweł W." <p...@w...onet.pl>

    > e to jest lepsze:
    > http://www.mango.pl/oferta_specjalna/scratch_free
    >
    > drżyjcie lakiernicy

    i to:
    http://moto.allegro.pl/pops-a-dent-ding-king-zestaw-
    naprawczy-auta-film-i1729397613.html

    drżyjcie blacharze
    ;-)

    p.

  • 10. Data: 2011-07-31 00:53:59
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-07-30 19:27, jerzy.n wrote:
    > Przed chwila dostałem,czy są ludzie którzy w to wierzą ?

    Zeknij na Youtube np. pod hasłem HOH.

    Sa ich całe stada, wielu poświęciło masę czasu i energii budując całe
    instalacje. Wielu opowiadając o podnoszeniu się osiągów ma w oczach
    wiarę w to że już za chwilę już za momencik uda się podnieść sprawność,
    jeszcze tylko jeden generator ...

    Powstają całe strony na ten temat:

    http://waterpoweredcar.com/

    A potem okazuje się że to jest cholerne szkodliwe dla środowiska :(

    http://www.dhmo.org/facts.html