  • 121. Data: 2017-08-04 11:18:43
    Temat: Re: Kto. art. 5.3. Myjk nie zrozumiał.
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 4 Aug 2017 11:02:25 +0200, Radowan

    > Korekta do powyższego, bo zauważyłem że Myjk nie zrozumiał.

    Rozumiem doskonale. Stosujesz wybiórczo przepisy tak jak ci akurat pasuje
    do twojej wizji świata. Jeśli nie jesteś trollem, to jesteś manipulantem --
    by nie użyć bardziej dosadnego określenia. EOT

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 122. Data: 2017-08-04 11:59:50
    Temat: Re: Kto pierwszy B czy D?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Wiesiaczek W...@v...pl ...

    > Jak nie unieważnia skoro unieważnia?
    >
    > Jeśli jest znak "ustąp pierszeństwa" obok sygnalizatora to ten znak jest
    > unieważniny gdy zapali się zielone.
    >
    > Cos chyba pieprzysz, albo jaja sobie robisz?

    No przeciez Maciek juz pisał ze jak jest STOP przed sygnalizatorem to sie
    zatrzymuje na tym stopie a jak jest STOP za sygnalizatorem to wtedy zielone
    pozwala mu tylko wjechac za sygnalizator a potem musi sie zatrzymać na tym
    stopie.
    ERGO - sygnalizator nie odwołuje stopu i innych znaków... ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać

  • 123. Data: 2017-08-04 14:04:14
    Od: "Radowan" <j...@l...pl>

    > Stosujesz wybiórczo przepisy tak jak ci akurat pasuje
    > do twojej wizji świata.
    >
    > Myjk

    Kłamiesz !

  • 124. Data: 2017-08-04 14:49:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Akarm" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >Łomatko! Następny, według którego zapis "Sygnały świetlne mają
    >pierwszeństwo przed znakami drogowymi regulującymi pierwszeństwo
    >przejazdu." oznacza, że pierwszeństwo mają znaki drogowe.
    >Chciałem dać jakiś uśmieszek, ale to przecież tragedia jest.
    >Przypomniał mi się jeden pytający przed egzaminem:
    >- Jeśli z parkingu cofam tyłem w prawo, to który kierunkowskaz
    >powinienem włączyć?
    >Rozpacz, że tacy poruszają się samochodami po drogach publicznych. :/

    Ale wiesz, ze jak przy cofaniu skreci mocno kierownice w prawo, to tyl
    pojdzie w prawo, a przod w lewo.
    Wiec co powinien sygnalizowac ?

    Awaryjne ? :-)

    J.

  • 125. Data: 2017-08-04 19:25:48
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-08-04 o 11:18, Myjk pisze:

    > Rozumiem doskonale. Stosujesz wybiórczo przepisy tak jak ci akurat pasuje
    > do twojej wizji świata. Jeśli nie jesteś trollem, to jesteś manipulantem --
    > by nie użyć bardziej dosadnego określenia. EOT

    Czy aby ma pewno on stosuje wybiorczo?
    Dlaczego zielone światła ma unieważniać znak stop a nie
    unieważnia znaku wyznaczającego pierwszeństwa przejazdu?

    Pozdrawiam

  • 126. Data: 2017-08-05 07:57:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.08.2017 o 13:59, Budzik pisze:

    > A moze to nie jest niejasnosc tylko własnie zle zaprojektowane
    > skrzyzowanie?
    > Swoja droga piekne miejsce na wymuszenie...

    Piękne jak piękne. A potem papugi będą w sądzie dyskutować przez 2 lata.
    I wcale nie jest pewne kto wygra.

    Shrek

  • 127. Data: 2017-08-05 07:59:49
    Temat: Re: Kto. pokretnie.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.08.2017 o 14:51, J.F. pisze:

    > Na jakiej podstawie twierdzisz, ze pierwszenstwo przebiega wzdluz
    > zielonego ?

    Dlatego, że sygnały świoetlne mają pierwszeństwo nad znakami
    określającymi pierwszeństwo. Skoro ta tabliczka oznacza łamane
    pierwszeństwo, to znaczy że pierwszeństwo określa, ale tylko jak nie
    działa sygnalizacja. Czyli jak działa to tej tabliczki "nie ma".

    Shrek

  • 128. Data: 2017-08-05 11:22:04
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Shrek"

> [...]

    pierwszeństwo, to znaczy że pierwszeństwo określa, ale tylko jak nie
    działa sygnalizacja. Czyli jak działa to tej tabliczki "nie ma".
    ---
    Pytania nie zrozumiałeś. Nie chodziło o pierwszeństwo sygnalizacji i znaków
    a o to na jakiej podstawie wzdłuż zielonego

  • 129. Data: 2017-08-05 12:27:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.08.2017 o 11:22, re pisze:

    > Pytania nie zrozumiałeś. Nie chodziło o pierwszeństwo sygnalizacji i
    > znaków a o to na jakiej podstawie wzdłuż zielonego

    A na jakiej nie? Skoro znaki regulujące pierwszeństwo nie obowiązują jak
    działa sygnalizacja, to na jakiej podstawie twierdzisz, że jest inaczej
    niż normalnie (czyli na wprost)?

    Shrek

  • 130. Data: 2017-08-05 13:53:11
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Shrek"

> [...]

    A na jakiej nie? Skoro znaki regulujące pierwszeństwo nie obowiązują jak
    działa sygnalizacja, to na jakiej podstawie twierdzisz, że jest inaczej
    To na wprost jest a nie wzdłuż zielonego ? :-)