  • Data: 2013-05-10 21:02:29
    Temat: Re: Ksiazka serwisowa - co to warte?
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-09 19:13, Maciek pisze:
    > Dnia Thu, 9 May 2013 18:45:56 +0200, Maciek napisał(a):
    >
    > (...)
    >
    > A, i zapomnialem jeszcze o tzw. "wydrukach TUV". To tez podpucha?

    Hmm. jedno z niemiec miałem z TÜV teraz Ave z wydrukiem przeglądu GTÜ.
    W uwagach zapis że tylne klocki hamulcowe na granicy zużycia. W książce
    też faktura z datą tydzień później wymiana klocków w innym warsztacie. I
    faktycznie klocki było widać że nóweczki, napisy się ślicznie na biało
    świeciły.
    Papier GTÜ dość charakterystyczny, nie wiem czy się u nas to podrabia.
    Ja kupowałem w komisie w Berlinie, i nie sądzę, aby ktoś się tam w takie
    coś bawił.
    W ASO u nas przebieg potwierdzony na podstawie wpisów z napraw (daty,
    przebiegi).

    --
    Irokez