  • Data: 2013-05-09 22:18:07
    Temat: Re: Ksiazka serwisowa - co to warte?
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.05.2013 19:10, Maciek pisze:

    > To niewazne, jesli tam jest pieczatka istniejacego ASO, to jest to
    > falszowanie i jest to karalne.

    moim zdaniem nie. Tzn jest paragraf na doprowadzenie do niekorzystnego
    dysponowania majątkiem czy coś podobnego, ale tak samo jak "panie ma
    przejechane TYLKO 100tyś" podpada pod paragraf, tak samo ów "dokument".
    Reasumując: oszustwo jest oszustwem, a czy słowne czy na papierze - bez
    różnicy. chyba ze jak ktoś wspominał, podrabiasz pieczątkę konkretnego
    ASO i to właśnie ASO jest w stanie UDOWODNIĆ konkretną szkodę. Wtedy sąd
    zasądzi odszkodowanie.

    ToMasz