  • Data: 2009-12-25 21:03:33
    Temat: Re: Ksiazka o fotografi
    Od: "romek76" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo to jest książka o fotografowaniu, a nie jak ustawić aparat. I chwała
    > Petersonowi za to. Jedne z niewielu książek o temacie zdjęcia i
    > kompozycji, a nie o onaniźmie sprzętowym i photoshopie.

    To dobrze, cale szczescie, to jest jej zaleta.

    Ale rozdz. "Elementy kompozycji" cytuje:

    "Elementy swietnego zdjecia"
    "Linia"
    "Ksztalt"
    "Forma"
    "Faktura"
    "Wzor"
    "Kolor"

    Albo rozdz.:Magia swiatla cytuje:

    "Swiatlo zastane"
    "Kierunek swiatla'
    "Barwa swiatla"
    "Pochmurne i deszczowe dni"

    Jak dla mnie jest to sympatycznie (choc troche egocentryczno-narcystycznie - co
    to nie ja) napisana broszura (sic!), napackana zdjeciami roznej jakosci (b.
    dobrymi tez), roznej wielkosci (duzo zdjec b. duzych), odpowiednio duza czcionka
    i na papierze blyszczacym i grubym, w odpowiednio duzym formacie, ksiazka w
    ktorej autor probuje cos nowego wniesc (jak ww. faktura, wzor), jednoczesnie
    zapomina o swietle niezastanym, ktore tez - podobnie jak zastane - jest dla
    milionow amatorow na calym swiecie wazne (wiele zdjec wnetrz i plener tez).