  • Data: 2012-01-18 21:01:54
    Temat: Re: Książka: "Koń by się uśmiał, czyli mój Peerel"
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Włodzimierz Barchacz" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    > Niebawem ukaże się (grubo ponad pol setki zdjęć czarno-białych i ich
    > zestawów) moja nowa książka pod ww. tytułem.
    >
    > Mozecie zapoznać się z książką w miesięczniku netkultura.pl; podaję
    > linki:
    >
    > www.netkultura.pl/?p=10667
    > www.netkultura.pl/?p=10669

    No, zdjęcia z pewnością będą jej niezaprzeczalną wartością - nikt
    już nie zrobi lepszych/ciekawszych. :)

    Z tekstem niestety jest już wyraźnie gorzej: nieco niezborny; wtręty
    zbędne i/lub nietrafione; razi (nieco) stylistyka maila ze smajlami;
    czasem błędy gramatyczne, ale momentami tekst się rozkręca i przestaje
    drażnić, żeby za chwilę znowu z czymś wyskoczyć. Za to wielką wartością
    jest sięganie do wydarzeń w inny sposób skazanych na zapomnienie.

    Jakieś aspiracje do słabo (w tekście) uzasadnionego kombatanctwa
    - na tak lichych podstawach, to sam mógłbym wypiąć pierś do orderu ;-)
    (gdybym tylko akurat należał do krewnych i znajomych bieżącego
    prezydenta, bo wyraźnie są obsługiwani poza kolejnością) - jakieś mętne
    wywody, na które brakuje twardych argumentów. Wszystko to powinno być
    szczególnie ciekawe głównie dla osobistych znajomych - ci wyrażane
    opinie uzupełnią sobie o fakty znane z autopsji.

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]