  • Data: 2009-12-11 12:53:53
    Temat: Re: Książeczka - podręcznik ...
    Od: "Cris" <u...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "John Smith" <u...@e...net> napisał w wiadomości
    news:hftb8o$mbf$1@node1.news.atman.pl...

    > Warto znać strony niszowych serwisów. :-)

    mówiąc poważnie, osobiście nie kupuję książek fotograficznych na allegro.
    Inne tak, ale fotograficzne, zwykle są ładnie wydane, zawierają zdjęcia,
    generalnie mają swoją wartość estetyczna (oprócz merytorycznej). Zdarzyło mi
    sie kilka razy, że książki typu "Mroczek" (twarda oprawa) przyszły w
    kopercie bąbelkowej z potłuczonymi rogami. Może niektórym to nie
    przeszkadza, może liczy się tylko treść, ale ja lubię, jak książka jest w
    idelanym stanie, przynajmniej zaraz po zakupie.

    pozdr.
    C.