  • Data: 2010-01-13 15:27:36
    Temat: Re: Ksenony w USA
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "to" <> napisał w wiadomości ...

    > Nieprawda, może nie czyszczą reflektorów idealnie, ale na tyle, by nie
    > oślepiały i świeciły w miarę dobrze.

    mialem 3 samochody ze spryskiwaczami reflektorów
    i mam aż za dużo doświadczeń praktycznych, że ich
    sens jest żaden
    jak leci breja z drogi - jak teraz to trzebaby co 5 minut
    sprykiwać żeby kawałek reflektora był czystszy,
    poza tym maże się ta cała breja z płynem na szkle - jak
    zimno i jedziesz szybciej to zamarza jeszcze :(
    ogólnie nieporozumienie

    dużo lepszy efekt daje wytarcie kawałkiem ręcznika papierowego
    nie mówiąc już o umyciu na stacji benzynowej niż to całe spryskiwanie

    PS: nie widziałem jeszcze żeby fabryczne ksenony z zabrudzonych
    reflektorów oślepiały - w odróżnienie od hińskiego badziewia nawet
    czystego ale źle ustawionego...