    From: Jarek <j...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ksenony w USA
    Date: Tue, 12 Jan 2010 21:04:40 +0100

    Witam!

    mister pisze:
    > Witam,
    > Przegladam sobie ogloszenia z samochodami sprowadzonymi z USA i z tego
    > co widze, nawet te najbardziej wypasione, nie posiadaja swiatel
    > ksenonowych. Czy przepisy amerykanskie nie zezwalaja na takie oswietlenie?

    Jakiś czas temu miałem Chryslera 300M - słynie z kiepskich światel, więc
    wymieniłem na ksenony. Reflektory miałem gładkie, soczewkowe ze
    spryskiwaczami, więc jak znalazł pod ksenony. Niestety ksenony wiele nie
    pomogły. Nadal świeciło słabo. Jak się poskarżyłem znajomemu
    mechanikowi, to powiedział żeby zrobić regenerację odbłyśników -
    kosztowało to chyba ze 200pln ale efekt był porażający! Sądzę że nawet
    bez tych ksenonów po tej operacji miałbym super światła.

    Pozdro
    Jarek