  • Data: 2012-10-24 01:51:33
    Temat: Re: Kryzys
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 22 Oct 2012 19:23:19 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Będzie, tak jak rośnie do tej pory.

    Ale to nie rosło i nie rośnie, a samochody od 20 lat jeżdżą coraz lepsze i
    coraz nowsze.

    Ja wiem że zaraz wyciągniesz oficjalne dane z których wynika że na każdego
    Passata w Polsce przypadają trzy Maluchy, dwa motocykle WSK i jedna Syrena,
    ale myślę że każdy wie, że te oficjalne dane można włożyć między bajki, bo
    w cepiku znajduje się prawdopdobnie wiele milionów pojazdów które już dawno
    nie istnieją.

    Trzeba przez okno wyjrzeć i porównać z jakimś zdjęciem z lat 90.