eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKrótkie przebiegi - jakie skutki dla auta › Re: Krótkie przebiegi - jakie skutki dla auta
  • X-Received: by 10.140.96.37 with SMTP id j34mr11670qge.34.1391785666414; Fri, 07 Feb
    2014 07:07:46 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.140.96.37 with SMTP id j34mr11670qge.34.1391785666414; Fri, 07 Feb
    2014 07:07:46 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!c10no1166917
    9igq.0!news-out.google.com!y18ni5460qap.1!nntp.google.com!k15no13425742qaq.0!po
    stnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 7 Feb 2014 07:07:46 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <52f4f348$0$2207$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=5.173.25.9;
    posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
    NNTP-Posting-Host: 5.173.25.9
    References: <52f2a9d5$0$2212$65785112@news.neostrada.pl>
    <lcu9qf$hd$1@news.task.gda.pl> <lcvcu7$ejm$1@speranza.aioe.org>
    <ld1dgu$eso$1@dont-email.me> <52f4c70e$0$2149$65785112@news.neostrada.pl>
    <ld2hgu$u2$7@node2.news.atman.pl>
    <52f4cb53$0$2218$65785112@news.neostrada.pl>
    <ld2ia3$u2$8@node2.news.atman.pl>
    <52f4cfea$0$2212$65785112@news.neostrada.pl>
    <ld2jga$u2$9@node2.news.atman.pl>
    <52f4d517$0$2368$65785112@news.neostrada.pl>
    <ld2kpa$u2$10@node2.news.atman.pl>
    <52f4dabd$0$2224$65785112@news.neostrada.pl>
    <52f4f348$0$2207$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <d...@g...com>
    Subject: Re: Krótkie przebiegi - jakie skutki dla auta
    From: k...@g...com
    Injection-Date: Fri, 07 Feb 2014 15:07:46 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2523001
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu piątek, 7 lutego 2014 15:52:29 UTC+1 użytkownik yabba napisał:
    > Użytkownik "Dawid" <x...@n...pl> napisał w wiadomości
    >
    > news:52f4dabd$0$2224$65785112@news.neostrada.pl...
    >
    > W dniu 2014-02-07 13:49, AZ pisze:
    >
    > > On 2014-02-07, Dawid <x...@n...pl> wrote:
    >
    > >>>
    >
    > >>> To nie moje zdjecie i ja problemu nie mam. Takie samo robi sie jak jest
    >
    > >>> walnieta uszczelka i puszcza wode do oleju ale tez jak sie jezdzi
    >
    > >>> na krotkich odcinkach i woda nie ma kiedy odparowac z oleju. Jakbys
    >
    > >>> troche
    >
    > >>> mial pojecie to bys wiedzial ze silnik nie jest hermetyczny.
    >
    > >>>
    >
    > >> To jest tłumaczenie ludzi, którzy za miesiąc, dwa lub pół roku, wielce
    >
    > >> zdziwieni, wymieniają uszczelkę lub całą głowicę.
    >
    > >> Tacy jak Ty ich uspokajają, że to normalne, a w trasie np. do Niemiec
    >
    > >> nagle bęc i eurasy lecą aż miło. Płacz i zgrzytanie zębów, bo kumpel
    >
    > >> powiedział, że samochód produkuje masło, maślankę i kefir i tak ma być
    >
    > >> bo to krówka nie maszyna :-)
    >
    > >>
    >
    > > Dobra. Masz racje. A teraz powiedz co sie dzieje z wilgocia w silniku.
    >
    > >
    >
    > Nic, bo jej brak lub jest w ilościach śladowych, minimalnych.
    >
    > 3 miesiące mrozów, krótkie trasy, codzienne skraplanie ( Twoja wersja)i
    >
    > myślisz, że w końcu utoniesz? Woda się wyleje korkiem oleju?
    >
    > To nie silnik parowy.
    >
    > KONIEC
    >
    >
    >
    >
    >
    > Wilgoć zrobi z olejem majonez i zatka filtr w odmie. Nawet jakiś mały silnik
    >
    > VW miał z tym problemy, bo wilgoć się skraplała, zamarzała i coś tam pękało
    >
    > w głowicy czy w bloku. ASO dokładało grzałkę elektryczną.
    >
    >
    >
    > --
    >
    > Pozdrawiam,
    >
    >
    >
    > yabba

    Czyli twierdzisz że wody było od poziomu oleju do korka? Ciekawa teza. Nie żeby nie
    była niemożliwa. Majonez to się robi na korku od środka i w skrajnych przypadkach
    cienka warstwa na pokrywie klawiatury od środka. Jak takie coś może rozerwać głowicę
    zwłaszcza że to emulsja wody i oleju a jak woda zamarznie to mieszanina oleju i
    niezwykle drobnych kryształów lodu? Tam nie ma sopli ani kry tylko bardzo drobne
    kryształki otoczone olejem.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: