-
X-Received: by 10.140.96.37 with SMTP id j34mr11670qge.34.1391785666414; Fri, 07 Feb
2014 07:07:46 -0800 (PST)
X-Received: by 10.140.96.37 with SMTP id j34mr11670qge.34.1391785666414; Fri, 07 Feb
2014 07:07:46 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.supermedia.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!c10no1166917
9igq.0!news-out.google.com!y18ni5460qap.1!nntp.google.com!k15no13425742qaq.0!po
stnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Fri, 7 Feb 2014 07:07:46 -0800 (PST)
In-Reply-To: <52f4f348$0$2207$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=5.173.25.9;
posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
NNTP-Posting-Host: 5.173.25.9
References: <52f2a9d5$0$2212$65785112@news.neostrada.pl>
<lcu9qf$hd$1@news.task.gda.pl> <lcvcu7$ejm$1@speranza.aioe.org>
<ld1dgu$eso$1@dont-email.me> <52f4c70e$0$2149$65785112@news.neostrada.pl>
<ld2hgu$u2$7@node2.news.atman.pl>
<52f4cb53$0$2218$65785112@news.neostrada.pl>
<ld2ia3$u2$8@node2.news.atman.pl>
<52f4cfea$0$2212$65785112@news.neostrada.pl>
<ld2jga$u2$9@node2.news.atman.pl>
<52f4d517$0$2368$65785112@news.neostrada.pl>
<ld2kpa$u2$10@node2.news.atman.pl>
<52f4dabd$0$2224$65785112@news.neostrada.pl>
<52f4f348$0$2207$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <d...@g...com>
Subject: Re: Krótkie przebiegi - jakie skutki dla auta
From: k...@g...com
Injection-Date: Fri, 07 Feb 2014 15:07:46 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2523001
[ ukryj nagłówki ]W dniu piątek, 7 lutego 2014 15:52:29 UTC+1 użytkownik yabba napisał:
> Użytkownik "Dawid" <x...@n...pl> napisał w wiadomości
>
> news:52f4dabd$0$2224$65785112@news.neostrada.pl...
>
> W dniu 2014-02-07 13:49, AZ pisze:
>
> > On 2014-02-07, Dawid <x...@n...pl> wrote:
>
> >>>
>
> >>> To nie moje zdjecie i ja problemu nie mam. Takie samo robi sie jak jest
>
> >>> walnieta uszczelka i puszcza wode do oleju ale tez jak sie jezdzi
>
> >>> na krotkich odcinkach i woda nie ma kiedy odparowac z oleju. Jakbys
>
> >>> troche
>
> >>> mial pojecie to bys wiedzial ze silnik nie jest hermetyczny.
>
> >>>
>
> >> To jest tłumaczenie ludzi, którzy za miesiąc, dwa lub pół roku, wielce
>
> >> zdziwieni, wymieniają uszczelkę lub całą głowicę.
>
> >> Tacy jak Ty ich uspokajają, że to normalne, a w trasie np. do Niemiec
>
> >> nagle bęc i eurasy lecą aż miło. Płacz i zgrzytanie zębów, bo kumpel
>
> >> powiedział, że samochód produkuje masło, maślankę i kefir i tak ma być
>
> >> bo to krówka nie maszyna :-)
>
> >>
>
> > Dobra. Masz racje. A teraz powiedz co sie dzieje z wilgocia w silniku.
>
> >
>
> Nic, bo jej brak lub jest w ilościach śladowych, minimalnych.
>
> 3 miesiące mrozów, krótkie trasy, codzienne skraplanie ( Twoja wersja)i
>
> myślisz, że w końcu utoniesz? Woda się wyleje korkiem oleju?
>
> To nie silnik parowy.
>
> KONIEC
>
>
>
>
>
> Wilgoć zrobi z olejem majonez i zatka filtr w odmie. Nawet jakiś mały silnik
>
> VW miał z tym problemy, bo wilgoć się skraplała, zamarzała i coś tam pękało
>
> w głowicy czy w bloku. ASO dokładało grzałkę elektryczną.
>
>
>
> --
>
> Pozdrawiam,
>
>
>
> yabba
Czyli twierdzisz że wody było od poziomu oleju do korka? Ciekawa teza. Nie żeby nie
była niemożliwa. Majonez to się robi na korku od środka i w skrajnych przypadkach
cienka warstwa na pokrywie klawiatury od środka. Jak takie coś może rozerwać głowicę
zwłaszcza że to emulsja wody i oleju a jak woda zamarznie to mieszanina oleju i
niezwykle drobnych kryształów lodu? Tam nie ma sopli ani kry tylko bardzo drobne
kryształki otoczone olejem.
Następne wpisy z tego wątku
- 07.02.14 16:19 Czesław Wiśniak
- 07.02.14 16:20 Czesław Wiśniak
- 07.02.14 16:25 Artur Maśląg
- 07.02.14 16:43 k...@g...com
- 07.02.14 16:47 k...@g...com
- 07.02.14 17:35 Czesław Wiśniak
- 07.02.14 18:01 Cavallino
- 07.02.14 18:39 k...@g...com
- 07.02.14 18:57 sqlwiel
- 07.02.14 19:23 k...@g...com
- 07.02.14 19:49 Czesław Wiśniak
- 07.02.14 19:51 Czesław Wiśniak
- 07.02.14 19:55 k...@g...com
- 07.02.14 19:54 Czesław Wiśniak
- 07.02.14 20:55 Bartosz 'Seco' Suchecki
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-20 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-19 Kamerka sam. na tył
- 2024-12-20 Jak być bezpiecznym z Li-Ion?