eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKrótkie dojazdy do pracy - jak dbać o silnik?Re: Krótkie dojazdy do pracy -jakdbać o silnik?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news-1.dfn.de!ne
    ws.dfn.de!feeder.erje.net!xlned.com!feeder1.xlned.com!feeder1.cambriumusenet.nl
    !feed.tweaknews.nl!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!209.197.1
    2.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl
    !unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.
    POSTED!not-for-mail
    Date: Sat, 21 Aug 2010 21:34:39 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Krótkie dojazdy do pracy -jakdbać o silnik?
    References: <i4l3jg$fd0$1@node1.news.atman.pl> <4c6e18c2$1@news.home.net.pl>
    <i4l64f$cjk$1@news.onet.pl> <4c6e2571$1@news.home.net.pl>
    <s...@d...wkurw.org> <4c6e2b42$1@news.home.net.pl>
    <s...@d...wkurw.org> <4c6e3bf1$1@news.home.net.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <4c6f1322$0$22803$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <4c6f1322$0$22803$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 14
    Message-ID: <4c702a4d$0$22803$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.23.111.100
    X-Trace: 1282419277 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 22803 83.23.111.100:47278
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2305474
    [ ukryj nagłówki ]

    to pisze:
    > begin Maciej Leszczynski
    >
    >> to jest dupowoz, tyle ze z mocniejszym silnikiem, nie wszystko co ma
    >> 150KM+ jest "for racing use only" - gdyby byl, to producent zalecalby
    >> serwis co 2500km, a wymiane oleju co 1000km (najwyzej)
    >
    > Po za tym jeśli silnik się bardzo wysoko kręci to jest do tego
    > przystosowany, tj. porządnie wykonany, dokładnie wyważony itd. więc przy
    > spokojnej jeździ będzie raczej bardziej trwały niż zwykły silnik, a nie
    > mniej.

    Akurat silniki ze zmiennym skokiem zaworu niezbyt lubią kapeluszniczą
    jazdę podczas której zawory nie wykorzystują pełnego skoku.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: