  • 21. Data: 2009-10-24 20:42:51
    Temat: Re: Krótki kabelek zasilający komputer (50cm zamiast 2.5m)
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Marek Lewandowski napisał:

    > Bo ja wiem?
    > http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23189
    > 1.2m, $3,cośtam, wysyłka w cenie.
    > Wygrałem, czy ktoś mnie przebije?
    > (inne oferty z tej samej witryny się nie liczą :P )

    To ja już idę strugać medal z kartofla dla zwycięzcy.

    --
    Jarek

  • 22. Data: 2009-10-24 20:44:30
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan pawelj napisał:

    > Znam gościa, który kupił kabelek 60 cm do kina domowego za 9 tys zł.
    > Było to w roku chyba 2002.
    > Jechal po niego ponad 60 km do sklepu i czekał chyba z miesiąc aż mu
    > sprowadzą.

    Pod sklepem tak czekał? (po takich wszystkiego można się spodziewać,
    więc wolę spytać)

    --
    Jarek

  • 23. Data: 2009-10-24 21:11:55
    Od: "pawelj" <p...@o...pl>

    > Pod sklepem tak czekał? (po takich wszystkiego można się spodziewać,
    > więc wolę spytać)
    Nie:). Zostawił w sklepie telefon. Tzn numer telefonu i jak mieli
    tozadzwonili.
    Kabel kupił w czwartek - pierwszy odsłuch był dopiero w sobotę.
    Bo musiał się nastawić psychicznie. To oczywiście jego słowa.
    Miał nierówno pod sufitem? Pewnie większość tak myśli.
    Ale stać go było i to się liczy. A skoro to sprawiło mu radość to pewnie i
    sprzedawca nie miał jakichś strasznych kompleksów

    --
    PawełJ

  • 24. Data: 2009-10-24 22:03:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Olek" <o...@p...onet.pl> wrote in message

    > HP daje do drukarkoskanerów (seria PSC...) kable o długości ok. 80 cm,
    > takie krótkie bo potem jest zasilacz zewnętrzny, a dopiero od niego
    > prowadzi właściwy, długi kabel do drukarki.
    >
    > Ten krótki kabel jest oczywiście "product of china", a jego numer z
    > naklejki to 8120-6262 3905

    Dzięki - tu znalazłem najtańszy: $10
    http://www.impactcomputers.com/8120-6262.html
    Tylko zdjęcie mają jakieś trefne, bo z wtyczką USA.

    Wciąż jednak nawet metr to nie to samo co 30cm.
    Ale nie załamuję się tylko szukam dalej... ;-)

  • 25. Data: 2009-10-24 22:03:06
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan pawelj napisał:

> [...]
    > Ale stać go było i to się liczy. A skoro to sprawiło mu radość
    > to pewnie i sprzedawca nie miał jakichś strasznych kompleksów

    Nie tyle strasznych, co żadnych. Kompleksów, obiekcji, skrupułów.
    Takich rzeczy nie sprzedaje się przecież byle gdzie, tylko
    w Specjalnych Sklepach. Tam wszystkich klientów traktuje się
    z należnym szacunkiem i powagą. Nikt się z nich nie wyśmiewa,
    nikt nie powątpiewa w opisywane przez nich doznania. Sprzedawcy
    dobrze wiedzą, jak trzeba się zachować. Biznes jak każdy inny.

    --
    Jarek

  • 26. Data: 2009-10-24 22:16:43
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    DJ wrote:

    > cytat:
    > "Nowa seria kabli Mexcel charakteryzuje się zapierającym dech w
    > piersiach pasmem przenoszenia aż do 18 GHz! "
    >
    > kurde, kto wie, może i taka transmisja się zmieści ;))))))) wystarczy
    > uwierzyć ;)

    A ja bede musial zamontowac drzwi pancerne do warsztatu. Lezy tam chyba z
    10kg poliolefin w roznych postaciach. Cholera jasna, mam akurat w walizce
    chyba z 5m izolacji poliolefinowej samokurczacej, chyba zadzwonie po Chucka
    Norisa by mnie chronil. Juz sie boje...

    Waldek

  • 27. Data: 2009-10-24 22:30:15
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Pszemol napisał:

    > Dzięki - tu znalazłem najtańszy: $10

    Przecież te co je wskazałem na interpower.com są po $9.73 (przy zakupie
    10 sztuk, ale ja bym przecież i tak więcej potrzebował).

    > http://www.impactcomputers.com/8120-6262.html
    > Tylko zdjęcie mają jakieś trefne, bo z wtyczką USA.
    >
    > Wciąż jednak nawet metr to nie to samo co 30cm.

    I nie to samo co 50cm.

    > Ale nie załamuję się tylko szukam dalej... ;-)

    Będzie konkurs na najkrótszy? Ktoś przebije ten:

    http://www.stompin-ground.com/pics/hosa/pwa421-web.h
    tm ?

    A tak poza tym, to na http://www.stompin-ground.com/products/sgcable120.ht
    mają 30cm po $6,50 i 15cm po $5,95. Tyle że z amerykańską wtyczką.

    --
    Jarek

  • 28. Data: 2009-10-24 22:50:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Przecież te co je wskazałem na interpower.com są po $9.73
    > (przy zakupie 10 sztuk, ale ja bym przecież i tak więcej potrzebował).

    Tak jest - Twój jest lepszy - zapomniałem że było już 50cm... :-)))

    > I nie to samo co 50cm.

    30 byłoby idealnie :-)

> [...]
    > http://www.stompin-ground.com/products/sgcable120.ht
    > mają 30cm po $6,50 i 15cm po $5,95. Tyle że z amerykańską wtyczką.

    Z amerykańską wtyczką to niech się gryzną... takich to jest od cholery.

  • 29. Data: 2009-10-24 23:15:31
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Pszemol napisał:

    > Z amerykańską wtyczką to niech się gryzną... takich to jest od cholery.

    Od cholery, to nie sztuka. Również z europejską. Jak się u takich
    http://yunhuan.en.alibaba.com/product/50189682-50040
    306/Euro_Power_Cord_with_schuko_plug_connector_Europ
    ean_style_cable_PVC_EU.html
    zamówi od cholery (czyli przynajmniej 5000 sztuk), to sprzedadzą
    po 62 centy. Zrobią każdą długość, co do tego można mieć pewność.
    Takie króciaki, to może nawet taniej.

    --
    Jarek

  • 30. Data: 2009-10-26 06:52:36
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Kup czajnik bezprzewodowy za 20zł. Ja mam taki dyżurny z kabelkiem 30cm
    tyle, że kabelek jest biały.

    PC