eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKretynizmy... (było DPF)Re: Kretynizmy... (było DPF)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Fri, 03 Apr 2015 10:46:42 +0200
    From: "T." <k...@i...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.5.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kretynizmy... (było DPF)
    References: <a...@n...neostrada.pl>
    <1dafnxkqtnofw.1ifyhzrikvlyw$.dlg@40tude.net>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <ff7je0p2gnvx$.1a05rmelz5npp$.dlg@40tude.net>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <k...@4...net>
    <5519103f$0$2201$65785112@news.neostrada.pl>
    <551919f4$0$15668$65785112@news.neostrada.pl>
    <5519243b$0$18194$65785112@news.neostrada.pl>
    <55192900$0$2189$65785112@news.neostrada.pl>
    <55193be2$0$15675$65785112@news.neostrada.pl>
    <mfdtt5$jqi$2@node1.news.atman.pl>
    <551a99f5$0$8380$65785112@news.neostrada.pl>
    <mfebol$3un$1@node1.news.atman.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <mfen4f$gtm$1@node1.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <mfen4f$gtm$1@node1.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 38
    Message-ID: <551e537c$0$8385$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 31.63.152.138
    X-Trace: 1428050812 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8385 31.63.152.138:50364
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2559114
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-03-31 o 19:56, RadoslawF pisze:
    > W dniu 2015-03-31 o 18:17, Tomasz Gorbaczuk pisze:
    >
    >>> Tak i to poważne.
    >>> W momencie wyprzedzania na naszych drogach (dwu kierunkowych)
    >>> automat jest najgorszym możliwym rozwiązaniem.
    >>> Wiem że są automaty z możliwością ręcznej zmiany, tyle
    >>> że jest ich na tyle mało że chyba mogę je pominąć.
    >>
    >> Nie wiem jakimi automatami jeździłeś - ale pieprzysz głupoty.
    >> Współczesny automat (nie zrobotyzowane gó...no) zrobi to zdecydowanie
    >> lepiej niż 99,95% kierowców. Rzadko który kierowca redukuje o 2-3 biegi
    >> w dół przy 100-120 km/h. automat robi to zawsze gdy go o to poproszę -
    >> wcisnę mocno i szybko pedał gazu.
    >> W chwili gdy Ty wciśniesz sprzęgło ja mam już zapięty o 2 numery niższy
    >> bieg i jestem w połowie wyprzedzania.
    >> Identycznie jest z włączaniem się do ruchu na rozbiegówkach
    >> autostradowych - wciskam pedał gazu w podłogę i wskakuję płynnie w
    >> połowie rozbiegu między samochody jadące 120-130km/h.
    >
    > To dlaczego żaden z chwalących automaty nie poda nazw aut z tym
    > cudownie działającym automatem tylko dopisuje dupochron w stylu
    > "współczesny", "ze sprzęgłem hydraulicznym" czy jeszcze z czymś
    > innym.
    > Napisz wreszcie w jakich samochodach są te cudowne automaty,
    > przy okazji okaże się jaki procent automatów to te zachwalane
    > oraz ile tak naprawdę kosztują.
    >
    >
    > Pozdrawiam

    Ford Mondeo r. 2005. Automat 5-biegowy, hydrauliczny. Silnik 1,98 l,
    diesel, 115 KM. W dodatku możliwość zmiany biegów wajchą i przyciskami w
    kierownicy. Komputer ma podobno 16 trybów pracy skrzyni. Jest faktem, że
    biegi inaczej się zmieniają w zależności od operowania pedałem gazu.
    Generalnie wchodzi na 4 bieg idealnie przy 50 km/godz, na 5 - przy 80.
    Przy silniejszym wdepnięciu na 5 dopiero przy 120 a nawet dalej...
    T.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: