eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKretynizmy... (było DPF) › Re: Kretynizmy... (było DPF)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neost
    rada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed; delsp=yes
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kretynizmy... (było DPF)
    References: <a...@n...neostrada.pl>
    <1dafnxkqtnofw.1ifyhzrikvlyw$.dlg@40tude.net>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <ff7je0p2gnvx$.1a05rmelz5npp$.dlg@40tude.net>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <k...@4...net>
    <5519103f$0$2201$65785112@news.neostrada.pl>
    <551919f4$0$15668$65785112@news.neostrada.pl>
    <5519243b$0$18194$65785112@news.neostrada.pl>
    <55192900$0$2189$65785112@news.neostrada.pl>
    <55193be2$0$15675$65785112@news.neostrada.pl>
    <mfdtt5$jqi$2@node1.news.atman.pl>
    <551a99f5$0$8380$65785112@news.neostrada.pl>
    <mfebol$3un$1@node1.news.atman.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <mfen4f$gtm$1@node1.news.atman.pl> <mfeufk$d6k$1@dont-email.me>
    <mfg9i7$569$2@node1.news.atman.pl>
    Date: Wed, 01 Apr 2015 20:15:34 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
    Message-ID: <o...@l...harvard.local>
    User-Agent: Opera Mail/1.0 (Win32)
    Lines: 65
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 31.63.159.210
    X-Trace: 1427912134 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 26761 31.63.159.210:59240
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2558980
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu .04.2015 o 10:17 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:


    > Czyli mam cztery pojazdy z cudowną skrzynią z czego jeden Jeep
    > ma niestety kiepską. Wiem bo miałem okazję tym jechać.
    > W dodatku to była wersja z benzyniakiem ponad trzy litrowym.
    > :-)

    Moja AM6 w cytrynie to jest modyfikacja popularnej TF-80SC montowanej w
    każdej z europejskim marek.
    Mają ją min. Fiaty, Ople, Volvo,Lancia, Alfa Romeo (czyli klasa średnia
    niska, zwykłe dupowozy)
    Zła sława automatów wiąże się z tym, że użytkownicy nie wymieniają w nich
    oleju (bo ASO nie zaleca :-)).
    Producent skrzyni, wbrew opinii ASO rożnych marek zaleca wymianę oleju co
    60kkm.
    Ja też kupując auto w salonie postępowałem wg "zaleceń" ASO Citroena
    (Wawa, al. Krakowska) i do przebiegu 90kkm nie zmieniałem oleju. Dzięki
    Internetowi i forum marki, wymieniłem olej przy tych 90kmm. Zlałem czarną
    smołę - syntetyczny, czerwony olej do automatów, miał po tym przebiegu
    konsystencje minerału i kolor ciemno brunatny. Nawet nie chce myśleć jak
    wygląda olej w automatach z importu co to tylko "w niedzielę do kościoła"
    serwisowanych tylko w niemieckim ASO.
    Z tego powodu zakup auta z automatem o dziadka z Niemiec to prawdziwa
    ruletka.
    Dlatego zawsze piszę/mówię, że w przypadku używanych aut trzeba się mocno
    zastanowić.
    Ale jeśli ktoś kupuje cywilny dupowóz do przemieszczania się z punktu A do
    B, wydaje kupę kasy na niepotrzebne bajery i zakup manuala uzasadnia
    "pełną kontrolą nad autem" to zostaje mi tylko pokiwać z politowaniem
    głową.

    TG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: