  • 151. Data: 2015-03-31 18:29:54
    Temat: Re: Kretynizmy... (by?o DPF)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A.L." napisał w wiadomości grup
    On Tue, 31 Mar 2015 16:40:00 +0200, "J.F."

    >Widac znasz rozwiazania z lat 50. Dzisiaj jest deko inaczej. Komputer

    No coz, te opinie zdarzaly sie jeszcze niedawno.
    Owszem, jak polskie - mogly dotyczyc aut sprzed 10-15 lat.

    >Tak w ogole, to bym proponowal abys nie wypowiadal sie o rzeczach o
    >ktorych masz male pojecia. Pojezdzij sobie tak z pol roku samochodem
    >PRAWDIWYM automatem (hudrauliczne spzreglo) i potem sie wypowiadaj.

    Zaraz - mam sobie kupic automata, nie wiadomo jakiego, zeby sie potem
    przekonac ze wszystko co zlego napisali jest prawda ?
    Gdzie tu sens, gdzie logika ? :-)
    Bedzie jakas promocja, ladne dziewczyny, jazdy probne, to moze dam
    sie namowic jakiejs seksowne lali, ale na pewno po jezdzie probnej :-)

    >Rozwiazanie europejskie to dupy zawracanie

    Mowisz ?
    To czemu to robia, zamiast wsadzic jakis sprawdzony automat ?
    Historia marketingu zna rozne powody, ale oficjalnie to sie chwala
    szybka zmiana biegu w DSG jednak.

    No i czemu przez 50 lat nikt nie przekonal europejczykow do automatow
    ?

    J.

  • 153. Data: 2015-03-31 19:00:22
    Temat: Re: Kretynizmy... (było DPF)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    To i ja dodam kretynizm:
    Fantastycznie oprogramowany kluczyk z pilotem:
    Można zamknac cały samochód, mozna otworzyc osobno pake i osobno kabine
    przód ale:
    - nie mozna zamknac osobno paki i kabiny
    - nie mozna otworzyc na raz całego auta...
    Oczywiscie na kluczyku 3 przyciski wiec wydawałoby sie, ze wszystkie opcje
    da sie zrealizowac bez problemu...

    No i regularnie wychodząc z kabiny i idąc na pakę obijam sie o zamkniete
    drzwi...

  • 154. Data: 2015-03-31 19:00:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Nie podawali.

    A, no to jak do 50 maks to rzeczywiscie mogłoby to być kłopotliwe.

    > Mówimy o zaletach i wadach danego rozwiązania.

    Może lepiej rozmawiac o korzysciach niz zaletach, zeby nie wpadac w
    marketingowe pułapki...

  • 152. Data: 2015-03-31 19:00:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Jesli takie niezniszczalne, to gdzie one sa ?
    > 16 lat temu przestali robic, na allegro 12 sztuk jest ... wszystkie
    > reczne :-)

    Takie dobre, ze nikt nie sprzedaje :)

  • 155. Data: 2015-03-31 19:37:51
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Marek"

    Typowy użytkownik samochodu nie powinien mieć świadomości, że coś
    takiego jak skrzynia biegów istnieje.
    ---
    Ba, samochód sam powinien go wozić :-) (czy to czasem nie komunikacja
    miejska ?)

    > A dwa telefony obsluguje ? A2DP ma ?

    A czy ma to znaczenie?? Ważne, że można swobodnie rozmawiać bez
    narzekania rozmowócy, że nie rozumie co się mówi. Ważne, że spełnia
    podstawową funkcję: rozmowę podczas jazdy, bo chyba do tego to służy,
    prawda?
    ---
    Jeszcze raz bo chyba czegoś nie zrozumiałeś :-)

    A dwa telefony obsluguje ? A2DP ma ?

    > I tak musisz wylaczac, wiec co za roznica.

    Ake ja nie chcę! Mają się wyłączyć same jak wyciągam kluczyk.
    ---
    Masz radio na kluczyk ?

    > Chyba czeste. Ale swiatla maja gasnac, a radio grac ?

    Nie. Radio ma się dać włączyć. W normalnych implementacjach tego
    jakże złożonego problemu jest tak, że otwarcie drzwi przy wyjętym
    kluczyku gasi radio ale je można ponownie włączyć z przycisku na
    konsoli. Bez kluczyka.
    ---
    Po co ma wyłączać się by zostało włączone ?

  • 156. Data: 2015-03-31 19:56:32
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-03-31 o 18:17, Tomasz Gorbaczuk pisze:

> [...]
    > Współczesny automat (nie zrobotyzowane gó...no) zrobi to zdecydowanie
    > lepiej niż 99,95% kierowców. Rzadko który kierowca redukuje o 2-3 biegi
    > w dół przy 100-120 km/h. automat robi to zawsze gdy go o to poproszę -
    > wcisnę mocno i szybko pedał gazu.
    > W chwili gdy Ty wciśniesz sprzęgło ja mam już zapięty o 2 numery niższy
    > bieg i jestem w połowie wyprzedzania.
    > Identycznie jest z włączaniem się do ruchu na rozbiegówkach
    > autostradowych - wciskam pedał gazu w podłogę i wskakuję płynnie w
    > połowie rozbiegu między samochody jadące 120-130km/h.

    To dlaczego żaden z chwalących automaty nie poda nazw aut z tym
    cudownie działającym automatem tylko dopisuje dupochron w stylu
    "współczesny", "ze sprzęgłem hydraulicznym" czy jeszcze z czymś
    innym.
    Napisz wreszcie w jakich samochodach są te cudowne automaty,
    przy okazji okaże się jaki procent automatów to te zachwalane
    oraz ile tak naprawdę kosztują.

    Pozdrawiam

  • 157. Data: 2015-03-31 20:01:27
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-03-31 o 17:04, Cavallino pisze:

    > Generalnie tak, bo nie przypala sprzęgła jazdą na półsprzęgle.

    Jak ktoś jedzie na pół sprzęgle to znaczy że jeździć nie potrafi
    a nie że potrzebny mu automat. Co ciekawsze to tacy specjaliści
    potrafią sprzęgło spalić bez wjeżdżania w teren.

    Pozdrawiam

  • 158. Data: 2015-03-31 20:08:10
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .03.2015 o 19:56 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

> [...]
    > Napisz wreszcie w jakich samochodach są te cudowne automaty,
    > przy okazji okaże się jaki procent automatów to te zachwalane

    C4 GP AM6 (aisin). Mam od nowości kupiony w polskim salonie.
    Cenę miał chorą - ale to już pisałem.

    TG

  • 159. Data: 2015-03-31 20:32:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Jak ktoś jedzie na pół sprzęgle to znaczy że jeździć nie potrafi
    >a nie że potrzebny mu automat. Co ciekawsze to tacy specjaliści
    >potrafią sprzęgło spalić bez wjeżdżania w teren.

    Czasem jednak trzeba wolniej niz reduktor pozwala.

    Albo taki teren
    https://www.youtube.com/watch?v=z52dznWR4Tc

    Choc tak gwoli scislosci - nie widze jakie maja skrzynie

    Tu drugi kierowca ma chyba manuala
    https://www.youtube.com/watch?v=4A98SJg-iuc

    ale oni wszyscy jezdzic potrafia i sprzegla nie przypalaja :-)

    J.

  • 160. Data: 2015-03-31 20:36:12
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 31 Mar 2015 10:53:57 -0500, A.L. <a...@a...com> wrote:
> [...]
    > PRAWDIWYM automatem (hudrauliczne spzreglo) i potem sie wypowiadaj.
    > Rozwiazanie europejskie to dupy zawracanie

    Serio uważasz, że takie VW,BMW, Audi i reszta jednak nie umie robić
    skrzyń auto?
    Poważnie pytam, nie chce mi się wierzyć, że niepodpatrywano
    Amerykanów pod tym względem, skoro to jest jasne, że mają największe
    doświadczenie w tym temacie.
    Uznał bym za kolejne kretyństwo jeśli Europejskie firmy wymyślały
    automat od nowa zamiast podpatrzeć jak to robią ci, gdzie jest 99%
    automatow od 60 lat...

    --
    Marek