eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKretynizmy... (było DPF)Re: Kretynizmy... (by?o DPF)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Fri, 03 Apr 2015 10:40:32 +0200
    From: "T." <k...@i...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.5.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kretynizmy... (by?o DPF)
    References: <a...@n...neostrada.pl>
    <k...@4...net>
    <5519103f$0$2201$65785112@news.neostrada.pl>
    <551919f4$0$15668$65785112@news.neostrada.pl>
    <5519243b$0$18194$65785112@news.neostrada.pl>
    <55192900$0$2189$65785112@news.neostrada.pl>
    <55193be2$0$15675$65785112@news.neostrada.pl>
    <mfdtt5$jqi$2@node1.news.atman.pl>
    <551a99f5$0$8380$65785112@news.neostrada.pl>
    <551ab1d0$0$2188$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@4...com>
    In-Reply-To: <3...@4...com>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 43
    Message-ID: <551e520a$0$15671$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 31.63.152.138
    X-Trace: 1428050442 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15671 31.63.152.138:50300
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2559110
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-03-31 o 17:53, A.L. pisze:
    > On Tue, 31 Mar 2015 16:40:00 +0200, "J.F."
    > <j...@p...onet.pl> wrote:
    >
    >> Użytkownik "Marcin N" napisał w wiadomości
    >> W dniu 2015-03-31 o 12:45, RadoslawF pisze:
    >>>>> Nie wiem, jak Ty, ale większość nigdy nie osiągnie przyspieszenia
    >>>>> takiego jak kierowca zawodowy w czasie testów fabrycznych.
    >>>>> Oczywiście z
    >>>>> manualem. Bo w automacie wystarczy depnąć gaz w podłogę i
    >>>>> poczekać.
    >>
    >>>>> A na trasie w czasie manewrów wyprzedzania - to już w miażdżącej
    >>>>> większość wypadków automatem zrobi się to sprawniej. Bo zanim
    >>>>> typowy
    >>>>> kierowca wykona te wszystkie czynności...
    >>>>
    >>>> Ty to na poważnie napisałeś ?
    >>
    >>> Masz jakieś wątpliwości?
    >>
    >> No coz, wielu posiadaczy automata pisze, ze oni w gaz, a samochod
    >> mysli, mysli, mysli az w koncu decyduje sie wyprzedzac. I to ich wk*.
    >>
    >> Kierowca moze i bieg zmienia wolno, ale moze to zrobic zanim jeszcze
    >> gaz wcisnie.
    >>
    >> J.
    >
    > Widac znasz rozwiazania z lat 50. Dzisiaj jest deko inaczej. Komputer
    > patrzy nie tylko jak gleboko wcisniety jest pedal gazu, ale jak szybko
    > zostal wcisniety. "Danie po gazie" skutkuje przelaczeniem na nizszy
    > bieg. Dostaje sie "kopa". Nijakiego opoznienia nie ma.
    >
    > Tak w ogole, to bym proponowal abys nie wypowiadal sie o rzeczach o
    > ktorych masz male pojecia. Pojezdzij sobie tak z pol roku samochodem z
    > PRAWDIWYM automatem (hudrauliczne spzreglo)

    A co to za wynalazek?
    W prawdziwych hydraulicznych skrzyniach nijakiego "hydraulicznego
    sprzęgła" nie ma.
    T.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: