  • Data: 2009-04-30 11:27:32
    Temat: Re: Kraków- ciekawa wystawa - polecam
    Od: John Smith <u...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    j...@a...at napisał(a):
    > Wlasciwie kazdy z nas ma w domu permanentna wystawe fotograficzna -
    > wsrod milionow zdjec jakie powstaja dzienie na zasadzie przypadku ,
    > moze i nieswiadomie dla autora powstaja tez i arcydziela - zas google
    > dba o to by je odnalezc.

    Po pierwsze: inaczej ogląda się odbitki w dużym formacie, a inaczej
    pliki na ekranie, podobnie jak czym innym jest film w kinie, a czym
    innym DVD w domu.

    Ja się jeszcze łudzę, że jeśli ktoś się decyduje angażować dobre imię
    galerii, oprawia odbitki i promuje w mediach, to może zatrudnia też
    kuratora z dobrym okiem, który wyłowi z zalewu obrazów coś co mnie zaskoczy.

    --
    Mirek